SCHIEDEL
SCHIEDEL jest częścią Standard Industries i jest liderem w dziedzinie systemów kominkowych, wentylacyjnych i pieców. Technicznie zaawansowane produkty wzmacniają komfort życia. Jako europejski lider w dziedzinie wysoko wydajnych systemów kominkowych, Schiedel posiada ponad 70 lat doświadczenia na rynku, inteligentne rozwiązania montażowe oraz dostosowany do potrzeb klienta serwis.
Fakty
- 500 użytkowników
- Kontrola dostępu do zarządzania całym obszarem
- Międzynarodowa współpraca w ramach CRM
- Raportowanie ogólne działań w przedsiębiorstwie
Integracja z SAP
- Bezpieczna integracja i migracja danych
- Wiele opcji elastycznego dostosowywania mapowania w SAP
Zgłoszenia usługowe i planowanie
- Zarządzanie usługami (Zgłoszenia)
- Planowanie usług z przeglądem niezbędnych zadań
- Zintegrowany kalendarz Google i skrzynka Gmail
- Uproszczona wysyłka i odbieranie e-maili w CRM
Schiedel zatrudnia około 1400 pracowników, działających w 19 krajach w Europie, zajmujących się produkcją i sprzedażą rozwiązań związanych z kominkami, systemami do pieców oraz wentylacją.
Procesy sprzedaży w firmie Schiedel są obsługiwane przez SpiceCRM, otwarty system CRM wspierany i utrzymywany przez firmę 20Reasons. Rozwiązanie to dostarczyło nam narzędzie CRM, które pasuje do naszej struktury i obsługuje ponad 400 pracowników w zarządzaniu działaniami sprzedażowymi wobec klientów. Ostatnio rozszerzyliśmy narzędzie, aby zarządzać dostawcami (SRM) tworząc centralny system do zarządzania komunikacją z klientami i dostawcami. Zespół 20Reasons pomógł Schiedel wybrać najlepsze podejście w systemie do zarządzania i rozwijania naszych procesów sprzedaży, co dało firmie centralne narzędzie CRM/SRM, które ulepszamy z roku na rok.
Justin Garrod
Kierownik ds. Informatyzacji i IT w międzynarodowym obszarze działalności
Wyzwanie
- Standaryzacja wszystkich procesów we wszystkich krajach za pomocą jednego systemu CRM
- Dostęp do danych, które dotyczą tylko odpowiednich biur sprzedaży
- Integracja z systemem SAP
Dlaczego SpiceCRM?
- Integracja z wszystkimi istniejącymi systemami
- System dostępny w chmurze
- Projektowanie oparte na rolach
- Integracja z Google Maps/Kalendarzem/Lokalizacjami
- System dostosowany do wszystkich urządzeń (mobilnych/tabletów itp.)
- Integracja z SAP – saklowalna i dostosowana do potrzeb klienta
- Zdolność do zarządzania usługami za pomocą wtyczek
Współpraca z firmą Schiedel charakteryzuje się różnorodnymi zadaniami i wzajemnym szacunkiem. Pracujemy razem od 2 lat i wzajemnie inspirujemy się do rozwijania systemu. System „Spark-It” posiada wiele spersonalizowanych modułów i rozwiązań, aby jak najefektywniej sprostać wymaganiom ekonomicznym i technicznym Scheidel. Codziennie cieszę się, że mogę opracowywać nowe rozwiązania dla Justina Garroda.
Natalia Okutansoy
Programistka