Bricoman

Bricoman

Bricoman to sieć francuskich hurtowni remontowo-budowlanych należąca do Groupe Adeo. Oferują towary oraz usługi dla dużych, małych i średnich przedsiębiorstw, które prowadzą działalność w zakresie prac budowlanych i wykończeniowych. W Polsce jest 9 prężnie działających hurtowni tej marki.

Sprzedaż detaliczna

  • Zachowanie pełnego widoku 360° konsumenta
  • Obsługa end-2-end
  • Zarządzanie programami lojalnościowymi klientów i dbanie o ich widoczność
  • Zarządzanie cenami i kategoriami oraz katalogiem produktów
  • Zarządzanie zapasami i prognozami poziomów zapasów
  • Ulepszenie alokacji zasobów

Sprzedaż hurtowa

  • Zarządzanie potencjałem rynkowym w kluczowych segmentach i grupach z otwartym, konkurencyjnym i niewykorzystanym potencjałem
  • Łączenie sprzedaży z zarządzaniem produktami i kategoriami, zapewniając, że oferta odpowiada potrzebom rynku
  • Dostarczanie prognoz finansowych, a także logistycznych od sprzedaży po dostarczanie produktu
  • Spersonalizowane oferty i wyceny

e-Commerce

Zadowolenie klienta zawsze było priorytetem w Bricoman. Dzięki SpiceCRM jeszcze sprawniej odpowiadamy na potrzeby fachowców branży budowlanej, z którymi współpracujemy. Oszczędzamy też na czasie i kosztach wewnętrznych procesów.

Krystian Guzenda
Menedżer ds. Sprzedaży Inwestycyjnej
Krystian GuzendaCEO Bricoman Polska

Customer Journey: Nadajemy osobisty charakter każdemu doświadczeniu zakupowemu dzięki SpiceCRM.

Osobisty kontakt jest wiele wart w świecie handlu detalicznego. 40% konsumentów twierdzi, że wydało więcej, niż planowali, ponieważ ich doświadczenie z klientem było spersonalizowane. Jest to również Twój atut w porównaniu z witrynami e-Commerce. Zapewniasz ciepłe i spersonalizowane powitanie, którego klienci nie znajdą przed ekranem.

SpiceCRM w handlu detalicznym i hurtowym personalizuje każdy etap podróży kupującego. Wszelkie szczegóły uzyskane od klienta umieszczasz w systemie CRM i udostępniasz zespołom marketingowym, sprzedażowym i serwisowym. Dzięki SpiceCRM dla sprzedawców detalicznych każda interakcja pracownika z klientem jest spersonalizowana i znacząca.

W rzeczywistości SpiceCRM służy Ci najlepiej, gdy już pozyskasz klienta i skupiasz się na lojalności. CRM powinien być źródłem informacji na temat tego, na jakiego rodzaju zachęty i nagrody klienci najprawdopodobniej zareagują, a także pomoże w śledzeniu ich reakcji na różne oferty i usługi. Opracowując strategię retencji, możesz liczyć na to, że SpiceCRM faktycznie posegmentuje klientów, aby określić, kto kwalifikuje się do różnych korzyści, poziomów i nagród, które składają się na program lojalnościowy.

Klient

Detal

Procesy

B2B vs. B2C

Oddzielenie B2B i B2C w ramach CRM pozwala organizacjom na:

  • Dostosowanie strategii i procesów
  • Tworzenie specyficznych interakcji w celu zaspokojenia unikalnych potrzeb każdego segmentu
  • Usprawnienie procesów
  • Tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych
  • Zarządzanie programami lojalnościowymi
  • Dostosowana obsługa klienta

Zarządzanie kategoriami i produktami

Wykorzystując zintegrowane zarządzanie produktami, integrację ERP i realistyczne wykorzystanie danych z marketingiem i targetowaniem opartych na kategoriach:

  • Usprawnienie operacji
  • Usprawnienie procesu podejmowania decyzji
  • Dostarczanie bardziej spersonalizowanych doświadczeń klientom
  • Efektywne zarządzanie cyklem życia produktu

Integracja e-Commerce

e-Commerce odnosi się do kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez Internet. Obejmuje on przeprowadzanie transakcji handlowych drogą elektroniczną, zazwyczaj za pośrednictwem platform lub witryn internetowych.

  • Zarządzanie platformami online, linkami do wielu witryn e-Commerce
  • Zarządzanie wieloma markami i podmiotami prawnymi z reprezentantem klienta
  • Prowadzenie doświadczenie omnichannel
  • Zautomatyzowane działania nurturingowe, up-sell i cross-sell

Omnichannel

Integracja wielu kanałów komunikacji i punktów styku w jedną, ujednoliconą platformę do zarządzania interakcjami z klientami.

  • Integracja kanałów komunikacji
  • Ujednolicony widok klienta
  • Płynna komunikacja omnichannel
  • Integracja i analiza danych
  • Zwiększenie satysfakcji klientów, budowanie lojalności i napędzania wzrostu w dzisiejszej erze cyfrowej

Nawiązaliśmy współpracę ze SpiceCRM, ponieważ wierzymy w elastyczne systemy. Zakres funkcji i opcji dostosowywania sprawia, że SpiceCRM jest odpowiedni dla każdej branży, w tym handlu detalicznego i hurtowego. Udowodniliśmy to, wdrażając system dla naszego klienta – Bricoman.

Marcin Różański
CEO eVolpe Consulting Group

CRM tak elastyczny jak potrzeby Twojej firmy

Bycie elastycznym i przyjaznym dla użytkownika to podstawa CRM. SpiceCRM nie tylko zapewnia unikalny interfejs, ale także dostosowuje się do sposobu użytkownika i środowiska, zapewniając unikalne doświadczenie. Aby można było z niego korzystać kiedy i w jakiej formie chcesz. Używaj go na komputerze, tablecie, jako aplikacji mobilnej na iOS lub Androida w Outlooku, lub jako część GSuite, a także z Lotus Notes. A jeśli to nie wystarczy, elastyczność pozwoli na dalsze dostosowanie według potrzeb w firmie.

bricoman
Scroll to Top