Bricoman
Bricoman to sieć francuskich hurtowni remontowo-budowlanych należąca do Groupe Adeo. Oferują towary oraz usługi dla dużych, małych i średnich przedsiębiorstw, które prowadzą działalność w zakresie prac budowlanych i wykończeniowych. W Polsce jest 9 prężnie działających hurtowni tej marki.
Sprzedaż detaliczna
Wrto pamiętać o kliencie końcowym. Z systemem CRM zapewniasz komunikację, monitorujesz zachowania zakupowe i zapewniasz doskonałą obsługę.
- Zachowanie pełnego widoku 360° konsumenta
- Obsługa end-2-end
- Zarządzanie programami lojalnościowymi klientów i dbanie o ich widoczność
- Zarządzanie cenami i kategoriami oraz katalogiem produktów
- Zarządzanie zapasami i prognozami poziomów zapasów
- Ulepszenie alokacji zasobów
Sprzedaż hurtowa
Optymalizacja łańcucha dostaw i uwolnienie potencjału rynkowego. Płynna integracja podejścia B2B z B2C.
- Zarządzanie potencjałem rynkowym w kluczowych segmentach i grupach z otwartym, konkurencyjnym i niewykorzystanym potencjałem
- Łączenie sprzedaży z zarządzaniem produktami i kategoriami, zapewniając, że oferta odpowiada potrzebom rynku
- Dostarczanie prognoz finansowych, a także logistycznych od sprzedaży po dostarczanie produktu
- Spersonalizowane oferty i wyceny
e-Commerce
Zarządzasz prawdziwym, wielokanałowym doświadczeniem zakupowym, czyniąc CRM niezbędnym motorem napędzającym handel.
- Zarządzanie profilami online w różnych firmach, markach, sklepach i mikrostronach, integrując wszystkie punkty styku
- Śledzenie sprzedaży online i prowadzenie działań opartych na automatyzacji marketingu, aby wykorzystać możliwości up-sell i cross-sell
- Zintegrowanie CRM Service Desk z procesami online, zarządzając reklamacjami, zwrotami i wszelkiego rodzaju opiniami
Zadowolenie klienta zawsze było priorytetem w Bricoman. Dzięki SpiceCRM jeszcze sprawniej odpowiadamy na potrzeby fachowców branży budowlanej, z którymi współpracujemy. Oszczędzamy też na czasie i kosztach wewnętrznych procesów.
Krystian Guzenda
Menedżer ds. Sprzedaży Inwestycyjnej
Customer Journey: Nadajemy osobisty charakter każdemu doświadczeniu zakupowemu dzięki SpiceCRM.
Osobisty kontakt jest wiele wart w świecie handlu detalicznego. 40% konsumentów twierdzi, że wydało więcej, niż planowali, ponieważ ich doświadczenie z klientem było spersonalizowane. Jest to również Twój atut w porównaniu z witrynami e-Commerce. Zapewniasz ciepłe i spersonalizowane powitanie, którego klienci nie znajdą przed ekranem.
SpiceCRM w handlu detalicznym i hurtowym personalizuje każdy etap podróży kupującego. Wszelkie szczegóły uzyskane od klienta umieszczasz w systemie CRM i udostępniasz zespołom marketingowym, sprzedażowym i serwisowym. Dzięki SpiceCRM dla sprzedawców detalicznych każda interakcja pracownika z klientem jest spersonalizowana i znacząca.
W rzeczywistości SpiceCRM służy Ci najlepiej, gdy już pozyskasz klienta i skupiasz się na lojalności. CRM powinien być źródłem informacji na temat tego, na jakiego rodzaju zachęty i nagrody klienci najprawdopodobniej zareagują, a także pomoże w śledzeniu ich reakcji na różne oferty i usługi. Opracowując strategię retencji, możesz liczyć na to, że SpiceCRM faktycznie posegmentuje klientów, aby określić, kto kwalifikuje się do różnych korzyści, poziomów i nagród, które składają się na program lojalnościowy.
Klient
System SpiceCRM jest bardzo elastyczny. Poprzez integrację funkcjonalności detalicznych, hurtowych i all-in-one przynosi korzyści klientom, zapewniając dobre doświadczenie, spersonalizowane interakcje, wygodę i usługi o wartości dodanej, które zwiększają satysfakcję i napędzają długoterminową lojalność.
Detal
SpiceCRM umożliwia sklepom detalicznym dostarczenie wyjątkowych doświadczeń klientom, optymalizację i napędzanie zrównoważonego wzrostu, automatyzację i usprawnienie procesu sprzedaży, od generowania leadów po realizację zamówień, umożliwiając sklepom śledzenie wyników sprzedaży, identyfikację trendów i dokładniejsze prognozowanie popytu.
Procesy
Konsolidacja różnych procesów na jednej platformie eliminuje potrzebę korzystania z wielu systemów i zmniejsza złożoność. Usprawnia to operacje i ułatwia zespołom zarządzanie zadaniami. Usprawnia pracę zespołową i koordynację, prowadząc do płynniejszych procesów biznesowych i zmniejszając złożoność, ułatwiając zespołom efektywne zarządzanie zadaniami.
B2B vs. B2C
Oddzielenie B2B i B2C w ramach CRM pozwala organizacjom na:
- Dostosowanie strategii i procesów
- Tworzenie specyficznych interakcji w celu zaspokojenia unikalnych potrzeb każdego segmentu
- Usprawnienie procesów
- Tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych
- Zarządzanie programami lojalnościowymi
- Dostosowana obsługa klienta
Zarządzanie kategoriami i produktami
Wykorzystując zintegrowane zarządzanie produktami, integrację ERP i realistyczne wykorzystanie danych z marketingiem i targetowaniem opartych na kategoriach:
- Usprawnienie operacji
- Usprawnienie procesu podejmowania decyzji
- Dostarczanie bardziej spersonalizowanych doświadczeń klientom
- Efektywne zarządzanie cyklem życia produktu
Integracja e-Commerce
e-Commerce odnosi się do kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez Internet. Obejmuje on przeprowadzanie transakcji handlowych drogą elektroniczną, zazwyczaj za pośrednictwem platform lub witryn internetowych.
- Zarządzanie platformami online, linkami do wielu witryn e-Commerce
- Zarządzanie wieloma markami i podmiotami prawnymi z reprezentantem klienta
- Prowadzenie doświadczenie omnichannel
- Zautomatyzowane działania nurturingowe, up-sell i cross-sell
Omnichannel
Integracja wielu kanałów komunikacji i punktów styku w jedną, ujednoliconą platformę do zarządzania interakcjami z klientami.
- Integracja kanałów komunikacji
- Ujednolicony widok klienta
- Płynna komunikacja omnichannel
- Integracja i analiza danych
- Zwiększenie satysfakcji klientów, budowanie lojalności i napędzania wzrostu w dzisiejszej erze cyfrowej
Nawiązaliśmy współpracę ze SpiceCRM, ponieważ wierzymy w elastyczne systemy. Zakres funkcji i opcji dostosowywania sprawia, że SpiceCRM jest odpowiedni dla każdej branży, w tym handlu detalicznego i hurtowego. Udowodniliśmy to, wdrażając system dla naszego klienta – Bricoman.
Marcin Różański
CEO eVolpe Consulting Group
CRM tak elastyczny jak potrzeby Twojej firmy
Bycie elastycznym i przyjaznym dla użytkownika to podstawa CRM. SpiceCRM nie tylko zapewnia unikalny interfejs, ale także dostosowuje się do sposobu użytkownika i środowiska, zapewniając unikalne doświadczenie. Aby można było z niego korzystać kiedy i w jakiej formie chcesz. Używaj go na komputerze, tablecie, jako aplikacji mobilnej na iOS lub Androida w Outlooku, lub jako część GSuite, a także z Lotus Notes. A jeśli to nie wystarczy, elastyczność pozwoli na dalsze dostosowanie według potrzeb w firmie.