schidel
schidel

SCHIEDEL

SCHIEDEL jest częścią Standard Industries i jest liderem w dziedzinie systemów kominkowych, wentylacyjnych i pieców. Technicznie zaawansowane produkty wzmacniają komfort życia. Jako europejski lider w dziedzinie wysoko wydajnych systemów kominkowych, Schiedel posiada ponad 70 lat doświadczenia na rynku, inteligentne rozwiązania montażowe oraz dostosowany do potrzeb klienta serwis.

Fakty

  • 500 użytkowników
  • Kontrola dostępu do zarządzania całym obszarem
  • Międzynarodowa współpraca w ramach CRM
  • Raportowanie ogólne działań w przedsiębiorstwie

Integracja z SAP

  • Bezpieczna integracja i migracja danych
  • Wiele opcji elastycznego dostosowywania mapowania w SAP

Zgłoszenia usługowe i planowanie

  • Zarządzanie usługami (Zgłoszenia)
  • Planowanie usług z przeglądem niezbędnych zadań

E-mail

  • Zintegrowany kalendarz Google i skrzynka Gmail
  • Uproszczona wysyłka i odbieranie e-maili w CRM

Schiedel zatrudnia około 1400 pracowników, działających w 19 krajach w Europie, zajmujących się produkcją i sprzedażą rozwiązań związanych z kominkami, systemami do pieców oraz wentylacją.

Procesy sprzedaży w firmie Schiedel są obsługiwane przez SpiceCRM, otwarty system CRM wspierany i utrzymywany przez firmę 20Reasons. Rozwiązanie to dostarczyło nam narzędzie CRM, które pasuje do naszej struktury i obsługuje ponad 400 pracowników w zarządzaniu działaniami sprzedażowymi wobec klientów. Ostatnio rozszerzyliśmy narzędzie, aby zarządzać dostawcami (SRM) tworząc centralny system do zarządzania komunikacją z klientami i dostawcami. Zespół 20Reasons pomógł Schiedel wybrać najlepsze podejście w systemie do zarządzania i rozwijania naszych procesów sprzedaży, co dało firmie centralne narzędzie CRM/SRM, które ulepszamy z roku na rok.

Justin Garrod
Kierownik ds. Informatyzacji i IT w międzynarodowym obszarze działalności
Justin Garrod

Wyzwanie

  • Standaryzacja wszystkich procesów we wszystkich krajach za pomocą jednego systemu CRM
  • Dostęp do danych, które dotyczą tylko odpowiednich biur sprzedaży
  • Integracja z systemem SAP

Dlaczego SpiceCRM?

  • Integracja z wszystkimi istniejącymi systemami
  • System dostępny w chmurze
  • Projektowanie oparte na rolach
  • Integracja z Google Maps/Kalendarzem/Lokalizacjami
  • System dostosowany do wszystkich urządzeń (mobilnych/tabletów itp.)
  • Integracja z SAP – saklowalna i dostosowana do potrzeb klienta
  • Zdolność do zarządzania usługami za pomocą wtyczek
Natalia Okatansoy

Współpraca z firmą Schiedel charakteryzuje się różnorodnymi zadaniami i wzajemnym szacunkiem. Pracujemy razem od 2 lat i wzajemnie inspirujemy się do rozwijania systemu. System „Spark-It” posiada wiele spersonalizowanych modułów i rozwiązań, aby jak najefektywniej sprostać wymaganiom ekonomicznym i technicznym Scheidel. Codziennie cieszę się, że mogę opracowywać nowe rozwiązania dla Justina Garroda.

Natalia Okutansoy
Programistka
Scroll to Top