Struss & Claussen Personal Development

Struss & Claussen Personal Development

Założona w 2003 roku firma Struss & Claussen Personal Development jest jednym z czołowych doradców zawodowych w Niemczech, zatrudniając około 20 pracowników. Podstawą doradztwa zawodowego oferowanego przez Struss & Claussen Personal Development jest kompleksowa analiza osobowości oparta na psychologii osobowości oraz testach umiejętności. Na jej podstawie wyciągana jest konkretna rekomendacja dotycząca tego, jak klienci mogą rozwijać swoje indywidualne potencjały zawodowe i osobiste.

Fakty

  • Wiodąca firma doradcza ds. kariery w Niemczech (B2B i B2C)
  • Warsztaty dla zespołów i grup
  • Siedziba w Hamburgu
  • Ponad 16 000 ocen online rocznie
  • 4 lata współpracy z zespołem

Kwestionariusze

  • Tworzenie kwestionariuszy za pomocą edytora CRM
  • Możliwość integracji kwestionariuszy z zewnętrznymi dostawcami
  • Analiza wyników i przypisywanie ich do kategorii
  • Prezentacja wyników za pomocą wykresów. Interpretacja wyników dla klienta za pomocą przygotowanych tekstów

Portal

  • Dostęp do CRM dla klientów poprzez specjalny portal
  • Przetwarzanie kwestionariuszy i zadań w portalu

Edukacja

  • Za pomocą CRM identyfikacja i propozycje możliwości edukacyjnych oraz odpowiednich placówek

Już kilka tysięcy klientów Struss & Claussen Personal Development miało okazję doświadczyć swojego dnia doradczego za pośrednictwem CRM w formie cyfrowej. W ciągu lat wprowadzono także wiele nowych funkcji, które ułatwiły codzienne życie klientów oraz personelu S&C w pracy doradczej. Dzięki profesjonalnej i szybkiej współpracy z Panem Dr. Knoll oraz jego zespołem z 20Reasons zawsze mogliśmy optymalizować naszą strukturę pracy.

Johann Claussen
Partner Zarządzający, Struss & Claussen Personal Development
Johann Claussen

Wyzwanie

  • Wprowadzenie systemu CRM i przejście na biuro cyfrowe
  • Digitalizacja wszystkich procesów: spotkań, ocen, planów kształcenia i coachingowych
  • Tworzenie planów rozwoju kariery – oceny z wielojęzycznością

Dlaczego SpiceCRM?

  • Intuicyjny interfejs użytkownika i szybkość w odnajdywaniu każdego rekordu w CRM
  • Natywne zarządzanie kontaktami i kontrola aktywności
  • Natywna zdolność do tworzenia i zarządzania portalami oraz logowaniem użytkowników
  • Możliwość tworzenia kompleksowego menadżera ankiet
  • Hostowanie w chmurze
  • Projektowanie dostosowane do wszystkich urządzeń (mobilnych/tabletów itp.)
Andreas Glöckl

Z firmą doradczą ds. studiów i kariery Struss & Claussen łączą nas już 5 lat wyjątkowe zastosowanie CRM: SpiceCRM wspiera Struss & Claussen nie tylko w standardowym zarządzaniu danymi klientów, ale także w organizacyjnym przeprowadzaniu dni doradczych oraz przeprowadzaniu testów i zadań. Tutaj pełna korzyść z funkcji kwestionariusza SpiceCRM jest w pełni wykorzystywana. Klienci odpowiadają na przypisane im kwestionariusze i zadania online bezpośrednio w CRM, jako tzw. Użytkownicy portalu. Z pracy Struss & Claussen zawsze wynikają nowe pomysły i wymagania, które chętnie realizuję.

Andreas Glöckl
Programista
Scroll to Top