Funkcje SpiceCRM
Funkcje dla Marketingu
Zaplanuj, śledź i oceniaj skuteczność kampanii marketingowych
Potrzebujesz systemu, który wspiera sprzedawców, agentów obsługi klienta i marketerów? SpiceCRM oferuje funkcje dla wszystkich zespołów, które mają do czynienia z klientami. Na dowolnym etapie zaawansowania relacji biznesowych. To strategia Customer Experience w najlepszej postaci.
Marketing oparty na danych
Dzięki SpiceCRM masz dostęp do dokładnych i uporządkowanych danych o potencjalnych i aktualnych klientach Twojej firmy. Analityka zawarta w systemie pomoże Ci w lepszym zrozumieniu ich potrzeb i preferencji, co przekłada się na bardziej precyzyjne kampanie marketingowe.
Przy pomocy systemu możesz zbudować precyzyjne target listy do wykorzystania zarówno przez pracowników marketingu jak i sprzedaży. Z pewnością przysłużą się one aktywnemu poszukiwaniu nowego biznesu.
E-mail marketing
SpiceCRM pomoże Ci zautomatyzować wysyłkę e-mail do potencjalnych lub aktualnych klientów. Dzięki funkcjonalności e-mail marketing zaoszczędzisz mnóstwo czasu związanego z kreacją oraz koordynacją kampanii wysyłkowych.
Planowanie kampanii marketingowych
Bez względu na to, czy prowadzisz działania z zakresu marketingu online czy offline, SpiceCRM wspiera Cię w realizacji skutecznych kampanii. Z powodzeniem podejmiesz się segmentacji bazy, zaplanowania kolejnych kroków, budżetu oraz koordynacji i monitorowania rezultatów.
Marketing w zgodzie z RODO
SpiceCRM pomoże Ci utrzymać zgodność procesów z zapisami RODO (GDPR). System przechowuje informację o udzielonej przez klienta zgodzie na przetwarzanie danie osobowych oraz preferencjach związanych z otrzymywaniem komunikacji marketingowej.
Funkcje dla Sprzedaży
Zarządzaj szansami i przyspieszaj procesy sprzedażowe
SpiceCRM to przede wszystkim bardzo użyteczny system Sales Force Automation. Dostarcza klasyczne funkcje Customer Relationship Management, ale na nowy, nieszablonowy sposób. Urzeka intuicyjnym interfejsem, elastycznością konfiguracji, swobodą w zakresie hostingu oraz prostym i korzystnym modelem licencjonowania. Możesz go zacząć używać bez opłat, na własnych warunkach, od teraz.
Widok relacji biznesowych 360°
SpiceCRM pomoże Ci zadbać o relacje z klientami. Dzięki czytelnej wizualizacji etapów w procesie sprzedaży, doskonale wiesz, jaki rodzaj wsparcia jest od Ciebie oczekiwany. Zamiast standardowego widoku rekordu, w pierwszej kolejności otrzymujesz informację o zaawansowaniu relacji biznesowej z danym klientem.
Pomaga to od razu trafnie ocenić kontekst zaprezentowanych informacji. Dzięki temu o wiele łatwiej będzie Ci prowadzić szanse sprzedażowe. Szczególnie, gdy wszystko idzie jak powinno, klientów przybywa a natężenie zadań w zespole wzrasta.
Wygoda podczas pracy
SpiceCRM to przykład systemu stworzonego z myślą o użytkownikach. Oprócz czytelnej wizualizacji postępów w procesie sprzedaży, oferuje funkcjonalność tablicy kanban. Dzięki niej można wygodnie ustalać status prowadzonych aktywności.
Po skutecznej kwalifikacji klienta wystarczy przeciągnąć odpowiedni bloczek do kolejnej kolumny. Prosta akcja „przeciągnij i upuść” spowoduję aktualizację statusu w całym systemie. Przy okazji możesz też porównać poziom zaawansowania wszystkich otwartych szans sprzedażowych.
Ustalanie targetów i prognozowanie wyników zespołu
SpiceCRM przydaje się także menadżerom i team liderom, odpowiedzialnym za wyniki działu sprzedaży. Dzięki funkcjonalności systemu możesz planować cele do osiągnięcia przez cały zespół oraz poszczególnych jego członków.
Target na kolejny kwartał czy rok bez problemu porównasz z poprzednimi wynikami. W ten sposób ustalisz osiągalne acz ambitne cele oraz popchniesz firmę w kierunku zrównoważonego rozwoju.
Analityka CRM i wizualizacja danych
Dzięki wizualizacji danych przechowywanych w systemie z łatwością zidentyfikujesz wąskie gardła w procesie. Będzie Ci też wygodniej zarządzać zadaniami oraz decydować o priorytetach czy zmianach w stylu działania.
Typowy dla CRM raport lejka sprzedaży pomoże Ci określić szacunkową wartość potencjalnych transakcji oraz rzeczywistą wartość sprzedaży dla zakończonych projektów we wskazanym czasie.
Funkcje dla Obsługi Klienta
Buduj doskonałe doświadczenia klienta, skutecznie obsługuj zgłoszenia
SpiceCRM może Ci posłużyć także do obsługi klientów po tym, jak dokonano pierwszej sprzedaży. System dostarcza funkcji przydatnych podczas zarządzania zapotrzebowaniem na wsparcie techniczne. Przy jego pomocy będziesz w stanie skoordynować czynności służące skutecznemu rozwiązywaniu zgłoszeń reklamacyjnych oraz wniosków o zmianę zasad współpracy.
Obsługa zgłoszeń od klientów
SpiceCRM pomoże Ci obsłużyć dowolny rodzaj zgłoszenia od klienta. Wszystko w kontekście dotychczasowej relacji oraz indywidualnych ustaleń poczynionych na etapie sprzedaży. Dzięki funkcjonalności systemu utrzymasz porządek, skutecznie rozdysponujesz zadania oraz zadbasz o płynność procesu i transparentność komunikacji.
Wizualizacja na mapach Google
Twoi klienci potrzebują wsparcia on-site? Musisz do nich wysłać serwisanta? W SpiceCRM da się zaplanować podróż techników na miejsce usterki. Dzięki integracji z Google Maps adres naprawy wyświetli się w systemie. W ten sposób zaplanujesz optymalną trasę oraz kolejność czynności serwisowych.
Badanie zadowolenia klientów
SpiceCRM pozwala też na tworzenie ankiet. Przy ich pomocy zbierzesz opinie dotyczące poziomu obsługi, zadowolenia z dotychczasowej współpracy czy kompletności oferty. Otwórz się na komunikację z partnerami firmy, a przysłuży się to całej organizacji. Zamiast się domyślać co myślą Twoi klienci, reaguj na prawdziwe potrzeby i usprawniaj Customer Experience.
Zarządzanie czasem pracy
Jeżeli rozliczasz się ze swoimi klientami, za to, ile czasu i uwagi poświęcasz na realizację zleconego projektu – przyda Ci się wbudowana w SpiceCRM funkcja time tracking. W naszej aplikacji możesz zarejestrować godziny poświęcane na obsługę konkretnego kontrahenta.
Przyda Ci się też to do kontroli efektywności zespołu. Dane z systemu podpowiedzą, czy, aby obsłużyć nowego klienta, potrzeba kogoś zatrudnić czy wystarczy przeorganizować zadania.
Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?
Wypełnij formularz kontaktowy
lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl