Wśród rozmaitych opcji dostępnych na rynku, SpiceCRM wyróżnia się jako wszechstronne narzędzie, które ułatwia zarządzanie relacjami z klientami. Na potrzeby tego artykułu przeanalizowaliśmy dostępne w sieci opinie użytkowników na jego temat.
Jeżeli poszukujesz skutecznego rozwiązania dla swojej firmy, pomożemy Ci:
Opinie o SpiceCRM
W ramach naszego researchu przeanalizowaliśmy istotne kwestie, które warto wyjaśnić przed podjęciem decyzji zakupowej. Czytaj dalej, aby poznać spostrzeżenia aktywnych użytkowników SpiceCRM w kilku kluczowych aspektach.
User interface
Użytkownicy SpiceCRM bardzo często wyróżniają doświadczenie pracy z interface aplikacji. W swoich opiniach wskazują przede wszystkim na wygodę obsługi systemu, który dzięki Lightning Design System nie odbiega od komercyjnych rozwiązań (np. Salesforce).
Wsparcie producenta
Kolejna opinia o SpiceCRM, na którą natrafiliśmy, dotyczyła poziomu wsparcia technicznego. To bardzo istotne dla użytkowników systemu, że mogą skorzystać z aktywnie prowadzonego forum, a przesłane do producenta zapytania nie pozostają bez odpowiedzi.
Zespół SpiceCRM jest osiągalny za pomocą telefonu, maila a nawet czata na platformach społecznościowych. W razie konsultacji w języku polskim można się też skontaktować z oficjalnym partnerem SpiceCRM działającym na naszym lokalnym rynku.
Efektywność kosztowa
Użytkownicy SpiceCRM w swoich opiniach w Internecie nawiązują też do efektywności kosztowej tego rozwiązania. Podkreślają imponującą liczbę funkcji i narzędzi out-of-the-box do pozyskania za minimalną cenę.
Dla przypomnienia: podstawowa edycja systemu jest całkowicie bezpłatna i dostępna wprost z Internetu. Za wersję „More” (z dodatkowymi, zaawansowanymi funkcjami CX) należy zapłacić. Kwota 19 euro za użytkownika na miesiąc to jednak jedna z najbardziej opłacalnych ofert na rynku.
Dowolność miejsca instalacji
SpiceCRM działa nie tylko na urządzeniach z dowolnym systemem operacyjnym, ale także bez względu na preferencje odnośnie miejsca instalacji. Może być hostowany w chmurze producenta, na serwerach firmy wdrożeniowej, jak i on-premises, czyli w prywatnej infrastrukturze we władaniu Twojego przedsiębiorstwa.
Szybkość działania
Użytkownicy aplikacji CRM dość często narzekają na szybkość działania. W przypadku SpiceCRM system ładuje się kontekstowo. Najpierw wyświetlane są tylko niezbędne informacje. Reszta pobiera się asynchronicznie. Nie blokuje to użytkownika przed działaniem w oczekiwaniu na załadowanie całej strony. Z systemem można pracować od razu, po kliknięciu konkretnego rekord.
Dodatkowo działanie systemu usprawniają wykorzystane do jego stworzenia technologie:
Otwarty kod aplikacji
Kolejny temat, który przewija się w opiniach na temat SpiceCRM to kwestia dostosowania kodu aplikacji do indywidualnych potrzeb. Użytkownicy doceniają możliwość rozbudowy systemu nie tylko przy pomocy panelu konfiguracyjnego, zmiany ról i sterowania dostępami, ale również we współpracy z firmą wdrożeniową i jej zespołem programistów. Otwarty kod SpiceCRM pozwala go rozwijać wraz z postępem biznesu, który prowadzisz. Kiedy zmieni się sytuacja rynkowa, system będzie mógł za tym nadążać.
Funkcjonalność Customer Experience
SpiceCRM dostarcza użytkownikom coś więcej niż tylko standardową funkcjonalność Customer Relationship Management. W systemie znajdują się rozwiązania wspierające całościową strategię Customer Experience. Znajdziesz w nim funkcje przydatne zespołom Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Współpraca z partnerami na lokalnych rynkach
Użytkownicy systemu doceniają też korzyści związane z obecnością partnerów wdrożeniowych SpiceCRM na lokalnych rynkach. Dzięki sieci partnerskiej mają możliwość współpracy z zespołem developerskim z własnego kręgu kulturowego, tej samej strefy czasowej, w rodzimym języku. W Polsce takim partnerem jest firma eVolpe Consulting Group z Poznania. W razie zapotrzebowania na skrojone na miarę rozwiązania — polecamy kontakt z ich przedstawicielem.
Podsumowanie
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu wybór odpowiedniego narzędzia do zarządzania relacjami z klientami ma ogromne znaczenie dla efektywności i sukcesu firmy. SpiceCRM wyróżnia się w tłumie dostępnych rozwiązań jako wszechstronny system, który ułatwia tę kluczową sferę działalności. Nasza analiza opinii użytkowników wyodrębnia kluczowe aspekty, które czynią SpiceCRM atrakcyjnym wyborem dla wielu przedsiębiorców.
Jeśli chcesz poznać więcej opinii na temat aplikacji SpiceCRM, zapraszamy na platformy z recenzjami: Capterra.com oraz mouthshut.com.
Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?
Wypełnij formularz kontaktowy
lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl