- Jak działa custom CRM i co możesz zyskać? - 2024-09-17
- Różnice między CRM a CX. Kluczowe elementy zarządzania relacjami - 2024-05-07
- Systemy CRM rodzaje narzędzi - 2024-04-29
System musi zapewniać odpowiednie funkcje CRM, aby użytkownicy odpowiednio wykonywali swoją pracę i chcieli korzystać z wdrożonego narzędzia. Co prawda Open Source można dostosować do konkretnych wymagań, a nawet stworzyć odpowiednie funkcje. Jednak każdy system ma podstawowe moduły, które pozwalają działać użytkownikowi już od początku bez potrzeby dopasowania go do organizacji.
Jak to wygląda w przypadku SpiceCRM?
Zastosowanie to podstawa
Funkcje CRM to nie jedyny aspekt, który jest ważny dla użytkowników, aby wygodnie się z niego korzystało. System powinien też mieć praktyczne zastosowanie, być łatwy w obsłudze, wyglądać podobnie na każdym poziomie aplikacji. Ważną sprawą jest również to, czy jest on elastyczny i można go dostosować do konkretnych potrzeb.
Praktyczny CRM
Użytkownicy powinni skupić się na swoich kompetencjach i robić to, co robią najlepiej, aby rozwijać biznes, a nie tracić czas na wprowadzanie danych do CRM. Responsywny design, układy oparte na rolach, specyficzne widoki do natychmiastowego rejestrowania postępów: to główne zalety interface’u SpiceCRM.
Ujednolicony CRM
System CRM jest postrzegany jako podstawowa aplikacja, która integruje się z różnymi systemami, dzięki którym firma może prowadzić swoje procesy biznesowe. SpiceCRM posiada jeden prosty interfejs do użycia i interakcji z bardziej złożonymi systemami, takimi jak ERP, CMS lub CTI.
Elastyczny CRM
Oparty na niezawodnej technologii i zbudowany w oparciu o inteligentną architekturę, SpiceCRM może być wdrożony dla każdego rodzaju biznesu. Dostosowuje się zarówno do niewielkiej, jak i do ogromnych ilości danych, a także do małych i dużych firm. Gotowe rozwiązanie można również skonfigurować i rozszerzyć o dowolne dodatkowe funkcje.
Funkcje systemu SpiceCRM
Łatwe wyszukiwanie tekstowe
Użytkownicy bez problemu mogą znaleźć rekordy, wpisując tylko kilka znaków w polu wyszukiwania. Użytkownicy będą mieli takie samo doświadczenie, jak podczas poszukiwania treści w Google, gdy szukają informacji w CRM. SpiceCRM działa na silniku ElasticSearch, aby szybko i skutecznie uzyskać takie rzeczy jak: nazwy kontaktów, adresy, e-mail, numery telefonów, duplikaty rekordów, wpisy kalendarza. Wyszukiwanie można przeprowadzić w całym CRM i natychmiast dostarczyć wyniki. Mogą być one następnie agregowane i filtrowane w celu dopasowania do czytelnych rezultatów.
Widok Kanban
Koncentracja na ważnych rzeczach podczas negocjacji z klientami bez obawy jest bardzo ważna. Widok Kanban zapewni, że obawa, że coś przeoczysz lub przegapisz, się zmniejsza. Dzięki takiemu widokowi możesz bez problemu znaleźć to, czego potrzebujesz, a gdy już poruszysz konkretny temat, przerzucisz kafelek z nim do następnej zakładki.
Elastyczny widok Kanban pozwala użytkownikowi zawsze śledzić wszystkie bieżące działania, a także zarządzać nimi szybko i łatwo dzięki wbudowanej funkcji przeciągnij i upuść.
Aktywności
Niezależnie od tego, czy są to rozmowy, spotkania, zadania czy zwykłe notatki – w SpiceCRM wszystko można wpisać do systemu z poziomu dowolnego rekordu. Możesz dodawać działania do kontrahentów, kontaktów, szans, zgłoszeń serwisowych i śledzi wszelkie interakcje z klientami. Oszczędza to czas i zapewnia powiązanie istotnych informacji, ponieważ wbudowany proces wyświetla zarówno przyszłe, jak i przeszłe działania.
Mając to na uwadze, wszystkie wpisy aktywności automatycznie pojawią się w kalendarzu.
Raportowanie
Raportowanie jest niezaprzeczalnie drogą do sukcesu i rozwoju biznesu. Gromadzenie danych to jedno, ale możliwość wizualizacji wyników stanowi ogromną różnicę przy podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.
SpiceCRM KReporter pozwala na tworzenie zaawansowanych raportów wyodrębnionych z prostej listy do tabeli przestawnej, integrując różne wykresy, od klasycznych wykresów kolumnowych po bardziej złożone wykresy trendów. Porównanie danych w czasie lub między pozycjami, pokazuje podział przychodów i zoptymalizowanych procesów biznesowych.
Raporty mogą być również potężnym wsparciem dla marketingu w zakresie tworzenia konkretnych list docelowych dla dedykowanej kampanii.
SpiceCRM pozwala na dowolną konfigurację i kompozycję przechowywanych danych – porównywane mogą być zestawy danych z jednego modułu lub wybrane wartości z różnych modułów. Nawet projekt wykresu jest wybierany i łatwo konfigurowalny.
Ułatwiona obsługa klienta
Celem zespołów serwisowych jest udzielanie odpowiedzi na pytania, zapewnianie wsparcia i rozwiązywanie problemów. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności będziesz w stanie pracować z kolejkami, kategoryzować zgłoszenia klientami i reagować na ich potrzeby tak szybko, jak to możliwe. W SpiceCRM możesz zaprojektować własny workflow, wyzwalać działania w zależności od typu zgłoszenia, planować rozwiązanie na miejscu za pomocą zlecenia serwisowego i wreszcie śledzić wszystkie interakcje z klientami w widoku kokpitu zgłoszeń.
Integracja z Google Maps pomoże zoptymalizować trasy. Począwszy od pierwszego kontaktu z klientem, aż po ostateczne rozwiązanie, każdy krok może być rejestrowany i wizualizowany.
Funkcja ankiety NPS może przeprowadzić kontrolę jakości usług. Można to zrobić za pomocą zaledwie kilku kliknięć, co oznacza, że zespół serwisowy zaoszczędzi czas, nie musząc przeglądać niepotrzebnej dokumentacji, a zamiast tego skoncentruje swoje wysiłki na realizacji zgłoszeń od klienta.
Podsumowanie
System SpiceCRM jest zbudowany tak, aby łatwo go można było dostosować do konkretnych wymagań. Pomagają w tym funkcje, których używasz w trakcie pracy. Open Source, na którym jest oparta, aplikacja pomaga w odpowiednim dopasowaniu narzędzia do potrzeb Twoich i zespołu. Przedstawione funkcje CRM to tylko część standardowych modułów, które występują w SpiceCRM.
Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?
Wypełnij formularz kontaktowy
lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl
- Jak działa custom CRM i co możesz zyskać? - 2024-09-17
- Różnice między CRM a CX. Kluczowe elementy zarządzania relacjami - 2024-05-07
- Systemy CRM rodzaje narzędzi - 2024-04-29