Nowoczesny CRM – narzędzie nowej generacji

Wiele osób nie wyobraża sobie pracy bez konkretnych systemów, technologii czy narzędzi. Jednym z nich jest CRM. Wielu sprzedawców nie może normalnie wypełniać bez niego swojej pracy.

Technologia pędzi tak szybko, że często nie można za tym nadążyć. Producenci ciągle wydają nowe aktualizacje, aby sprostać wymaganiom użytkowników. Nowoczesny CRM to jednak trochę więcej niż kolejny update, na który się czeka. W tym artykule przedstawię Ci, czym powinien cechować się nowoczesny system i na co powinno się zwracać uwagę.

Nowoczesny CRM się aktualizuje

Z jakiego narzędzia korzysta się w Twojej firmie? Nowego systemu, który jest cały czas udoskonalany czy z wdrożonego ponad dekadę temu legacy software?

Nie zrozum mnie źle. Nie musisz teraz szukać nowego systemu CRM, który będziesz wdrażać przez najbliższy rok. Aby zapewnić aktualność już wykorzystywanego narzędzia, warto je co jakiś czas aktualizować. W ten sposób zyskasz nowe, lepsze funkcje, a także uchronisz się przed ryzykiem utraty danych. Kontroluj też to, czy producent wciąż rozwija swój produkt. Jeżeli nie, tak jak to się wydarzyło np. w przypadku SugarCRM i ich edycji Community, warto rozważyć zmianę takiego narzędzia.

nowoczesny crm

Nowoczesny system CRM – cechy

Każde narzędzie CRM cechuje się konkretnymi funkcjami, które najlepiej odpowiadają użytkownikom. W przypadku takiego narzędzia jak SpiceCRM nie musisz się martwić o ograniczenia. System Open Source można dopasować do różnych wymagań.

1. Użyteczny interface

Przez bardzo długi czas producenci nie zwracali uwagi na takie kwestie jak User Interface. Szczególnie na polskim rynku. Wygląd systemu był postrzegany jako zbędny dodatek.

W ostatnich latach udowodniono, że poziom UI bardzo wpływa na zadowolenie użytkowników, dla których decydującym aspektem jest to, jak wygodnie korzysta się z oprogramowania. Nowoczesny interface to bardzo ważny element user adoption. Cała strategia Customer Relationship Management przyjmuje się zresztą w organizacji o wiele szybciej, jeżeli uprzyjemnimy pracę z systemem. Nie ma co ukrywać, schludny przemyślany User Interface odgrywa znaczącą rolę.

Twórcy SpiceCRM bardzo dobrze wiedzą o tym, jak bardzo wygląd systemu wpływa na jego odbiór przez użytkowników. Dlatego czerpią oni inspiracje od największych. Producent SpiceCRM tworząc interface narzędzia opiera się na technologiach takich jak AngularJS, które jest stworzone przez Google oraz znanym z systemu Salesforce – Lightning Design System. Takie połączenie to przepis na sukces!

2. Mobilny system CRM

Wszyscy jesteśmy cały czas mobilni. Czy to w drodze do pracy, do klienta, czy w trakcie Home Office. Tablety i telefony towarzyszą nam w codzienności. Dlatego ważne jest, aby system CRM, z którego korzystasz, był dostępny także w formie aplikacji lub miał możliwość dostosowania się do wersji przeglądarkowej tak, jak wygląda to w SpiceCRM. Takie rozwiązanie to odpowiedź na oczekiwania użytkowników, którzy nie spędzają dni tylko przy biurku. Aplikacja mobilna CRM staje się standardem.

3. Customer Experience to element strategii

CRM to w wielu przypadkach za mało, aby pozyskać i utrzymać klienta. Najlepiej jeżeli działania na etapie sprzedaży uzupełnia spójna strategia marketingowa i profesjonalna obsługa posprzedażowa. Wpływa to na całe doświadczenia klienta i zwiększa prawdopodobieństwo zawarcia i utrzymania długotrwałej współpracy. Najlepiej jeżeli budowanie pozytywnego Customer Experience odbywa się przy pomocy nowoczesnego oprogramowania.

Nie możesz sobie pozwolić na to, żeby kwestie operacyjne przyćmiły wartość Twoich produktów i usług i wpłynęły na doświadczenia klientów. Proces obsługi klienta usprawnisz, sięgając po funkcje takie jak: obsługa zgłoszeń, integracja z czatem, mailem, portalem klienta i systemem call center, raporty na temat satysfakcji z produktów lub usług, wydajności zespołu i innych istotnych KPI.

nowoczesny crm

Podsumowanie

Nowoczesny CRM to kluczowy element strategii biznesowej w erze cyfrowej. Dzięki cechom takim jak personalizacja, integracja, mobilność, analiza danych firmy mogą skutecznie zarządzać relacjami z klientami, co przekłada się na rozwój i sukces na rynku.

Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?

Wypełnij formularz kontaktowy

lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl

Scroll to Top