- Program CRM a System CRM – różnice i znaczenie - 2024-10-28
- CI Manager. Dlaczego warto dostosować wygląd systemu do Twojej firmy? - 2024-08-02
- Prosty CRM: Jak łatwo współpracować z klientami? - 2024-05-17
Według GoCo korzystanie z odpowiedniej technologii HR może skutkować nawet o 15% lepszym wskaźnikiem retencji.
SpiceCRM postanowił dołączyć do producentów, którzy tworzą rozwiązania HCM. Dodając do swoich funkcji takie, które pomogą w zarządzaniu najważniejszym zasobem każdej firmy – ludźmi.
Zobacz, jakie funkcje dla zespołów HR dodano do systemu, który jest uznanym narzędziem CRM.
SpiceCRM system do zarządzania klientami i pracownikami
SpiceCRM to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami. System posiada funkcje, które ułatwiają pracę zespołom sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta. Jednak jest kolejna możliwość, w której można wykorzystać to znane narzędzie.
Producent w najnowszej wersji systemu SpiceCRM wydaje funkcje, które mogą być wykorzystane przez osoby z HR. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy biorą udział w tworzeniu narzędzia, jakim jest SpiceCRM. Jest to zasługa działań społeczności, która pracuje regularnie nad ulepszeniem aplikacji.
Nowe funkcje w SpiceCRM
W wersji 2023.01.001 wprowadzono kilka funkcji do zarządzania pracownikami. Przeprojektowano widok pracownika, aby zarządzać drogą zawodową, postępami kariery, a tym samym uzyskać 360° widok pracownika.
Działania mogą być rejestrowane, a dostęp do informacji o pracownikach jest ograniczony wyłącznie dla użytkowników z odpowiednią automatyzacją i uprawnieniami.
Pakiet zarządzania kapitałem ludzkim zawiera również konfigurację do zarządzania procesem zatrudniania pracowników. Ciekawą funkcją jest to, że można bez problemu przygotować oferty pracy w systemie CRM i opublikować je później na stronie internetowej. Oszczędza to czas na przeklikiwanie się pomiędzy stroną internetową firmy a systemem.
Aby ułatwić proces selekcji, możliwe jest teraz przygotowanie kwestionariusza, który można wykorzystać proces rozmowy kwalifikacyjnej. W ten sposób możliwe będzie również porównanie kryteriów rekrutacji, co z kolei pomoże w podjęciu decyzji o wyborze najlepszego kandydata na dane stanowisko.
Dzięki systemowi stworzysz kwestionariusz, który ułatwi Ci przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej. W ten sposób porównasz kandydatów, według kryteriów, które wcześniej ustalasz. Ułatwi to podjęcie decyzji o wyborze najlepszego kandydata na dane stanowisko.
Rozbudowanie systemu CRM
Jak to możliwe, że system CRM można zmienić i dostosować do działań HR? SpiceCRM to narzędzie Open Source, który można dostosować do wymagań. Dlatego producent postanowił dodać konkretne funkcje, które są potrzebne osobom przeprowadzającym rozmowy z kandydatami.
Zaletą stworzenia tych funkcji w systemie CRM jest to, że mogą z niego korzystać nie tylko jeden czy dwa zespoły. Oprogramowanie wspiera sprzedaż, marketing, obsługę klienta i HR. Ogranicza to ilość narzędzi, które trzeba wdrażać w firmie. Wystarczy zastosować jedną, uniwersalną aplikację, którą jest właśnie SpiceCRM.
Co warto zaznaczyć, na rynku istnieją już systemy HCM oparte na innych systemach CRM, jednym z nich jest MintHCM, który jest zbudowany na forku SuiteCRM i został wdrożony między innymi w takiej firmie jak eVolpe.
SpiceCRM z nowymi funkcjami można sobie ściągnąć, samemu zainstalować i korzystać z niego praktycznie od razu. Pamiętaj, że z systemu najlepiej korzysta się, gdy jest odpowiednio dostosowany do określonych wymagań. Dlatego najlepiej jest powierzyć wdrożenie i instalację systemu odpowiedniej firmie, która zadba o wszystko.
Podsumowanie
Narzędzie HCM, które usprawnia działania HR w firmie, a do tego jest jeszcze systemem CRM i wspiera inne zespoły to dobry zakup dla firmy. Technologia HR może zaoszczędzić pracownikom nawet 15 godzin rocznie (GoCo). Zastosowanie narzędzi do wsparcia pracy jest kluczowe, aby usprawnić działania zespołu HR i komunikację z pracownikami.
Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?
Wypełnij formularz kontaktowy
lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl
- Program CRM a System CRM – różnice i znaczenie - 2024-10-28
- CI Manager. Dlaczego warto dostosować wygląd systemu do Twojej firmy? - 2024-08-02
- Prosty CRM: Jak łatwo współpracować z klientami? - 2024-05-17