SpiceCRM: Nowe funkcje dla zespołów HR

Według GoCo korzystanie z odpowiedniej technologii HR może skutkować nawet o 15% lepszym wskaźnikiem retencji.

SpiceCRM postanowił dołączyć do producentów, którzy tworzą rozwiązania HCM. Dodając do swoich funkcji takie, które pomogą w zarządzaniu najważniejszym zasobem każdej firmy – ludźmi.

Zobacz, jakie funkcje dla zespołów HR dodano do systemu, który jest uznanym narzędziem CRM.

SpiceCRM system do zarządzania klientami i pracownikami

SpiceCRM to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami. System posiada funkcje, które ułatwiają pracę zespołom sprzedaży, marketingu czy obsługi klienta. Jednak jest kolejna możliwość, w której można wykorzystać to znane narzędzie.

Producent w najnowszej wersji systemu SpiceCRM wydaje funkcje, które mogą być wykorzystane przez osoby z HR. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy biorą udział w tworzeniu narzędzia, jakim jest SpiceCRM. Jest to zasługa działań społeczności, która pracuje regularnie nad ulepszeniem aplikacji.

Nowe funkcje w SpiceCRM

W wersji 2023.01.001 wprowadzono kilka funkcji do zarządzania pracownikami. Przeprojektowano widok pracownika, aby zarządzać drogą zawodową, postępami kariery, a tym samym uzyskać 360° widok pracownika.

Działania mogą być rejestrowane, a dostęp do informacji o pracownikach jest ograniczony wyłącznie dla użytkowników z odpowiednią automatyzacją i uprawnieniami.

Pakiet zarządzania kapitałem ludzkim zawiera również konfigurację do zarządzania procesem zatrudniania pracowników. Ciekawą funkcją jest to, że można bez problemu przygotować oferty pracy w systemie CRM i opublikować je później na stronie internetowej. Oszczędza to czas na przeklikiwanie się pomiędzy stroną internetową firmy a systemem.

hr

Aby ułatwić proces selekcji, możliwe jest teraz przygotowanie kwestionariusza, który można wykorzystać proces rozmowy kwalifikacyjnej. W ten sposób możliwe będzie również porównanie kryteriów rekrutacji, co z kolei pomoże w podjęciu decyzji o wyborze najlepszego kandydata na dane stanowisko.

Dzięki systemowi stworzysz kwestionariusz, który ułatwi Ci przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej. W ten sposób porównasz kandydatów, według kryteriów, które wcześniej ustalasz. Ułatwi to podjęcie decyzji o wyborze najlepszego kandydata na dane stanowisko.

Rozbudowanie systemu CRM

Jak to możliwe, że system CRM można zmienić i dostosować do działań HR? SpiceCRM to narzędzie Open Source, który można dostosować do wymagań. Dlatego producent postanowił dodać konkretne funkcje, które są potrzebne osobom przeprowadzającym rozmowy z kandydatami.

Zaletą stworzenia tych funkcji w systemie CRM jest to, że mogą z niego korzystać nie tylko jeden czy dwa zespoły. Oprogramowanie wspiera sprzedaż, marketing, obsługę klienta i HR. Ogranicza to ilość narzędzi, które trzeba wdrażać w firmie. Wystarczy zastosować jedną, uniwersalną aplikację, którą jest właśnie SpiceCRM.

Co warto zaznaczyć, na rynku istnieją już systemy HCM oparte na innych systemach CRM, jednym z nich jest MintHCM, który jest zbudowany na forku SuiteCRM i został wdrożony między innymi w takiej firmie jak eVolpe.

SpiceCRM z nowymi funkcjami można sobie ściągnąć, samemu zainstalować i korzystać z niego praktycznie od razu. Pamiętaj, że z systemu najlepiej korzysta się, gdy jest odpowiednio dostosowany do określonych wymagań. Dlatego najlepiej jest powierzyć wdrożenie i instalację systemu odpowiedniej firmie, która zadba o wszystko.

Podsumowanie

Narzędzie HCM, które usprawnia działania HR w firmie, a do tego jest jeszcze systemem CRM i wspiera inne zespoły to dobry zakup dla firmy. Technologia HR może zaoszczędzić pracownikom nawet 15 godzin rocznie (GoCo). Zastosowanie narzędzi do wsparcia pracy jest kluczowe, aby usprawnić działania zespołu HR i komunikację z pracownikami.  

Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?

Wypełnij formularz kontaktowy

lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl

Scroll to Top