- Program CRM a System CRM – różnice i znaczenie - 2024-10-28
- CI Manager. Dlaczego warto dostosować wygląd systemu do Twojej firmy? - 2024-08-02
- Prosty CRM: Jak łatwo współpracować z klientami? - 2024-05-17
Jednym ze sposobów na wyróżnianie się wśród innych firm jest zwiększenie identyfikacji. Można to osiągnąć między innymi poprzez ujednolicenie wyglądu narzędzia dzięki zmianie kolorystycznej, czy dodaniu logo firmy.
Taką możliwość swoim użytkownikom dał SpiceCRM udostępniając CI Manager. Dzięki temu każdy może ujednolicić wygląd narzędzia CRM i zwiększyć identyfikację swojej firmy.
1. Zwiększenie spójności marki
Dostosowanie kolorystyki i wyglądu CRM do identyfikacji wizualnej firmy pozwala na utrzymanie spójności w komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Kiedy wszystkie narzędzia i platformy używane przez firmę mają jednolity wygląd, buduje to profesjonalny wizerunek i wzmacnia markę w oczach klientów oraz partnerów biznesowych.
2. Lepsze doświadczenie użytkownika
Personalizacja interfejsu CRM sprawia, że użytkownicy czują się bardzo komfortowo i pewnie, korzystając z narzędzia, które jest dopasowane do estetyki, którą znają i lubią. To z kolei przekłada się na większą produktywność i zadowolenie z pracy. Przyjemny, estetyczny wygląd może również zmniejszyć stres związany z codziennymi obowiązkami, co jest szczególnie ważne w środowiskach o wysokim natężeniu pracy.
3. Zwiększenie motywacji i zaangażowania zespołu
Kiedy pracownicy widzą, że narzędzia, z których korzystają na co dzień, są dostosowane do marki i jej wartości, czują większą przynależność do firmy. To może znacząco zwiększyć ich motywację i zaangażowanie, co w dłuższej perspektywie przynosi wymierne korzyści dla firmy. Pracownicy, którzy są dumni ze swojego miejsca pracy, są bardziej skłonni do angażowania się w projekty i inicjatywy.
4. Ułatwianie procesów szkoleniowych
Ujednolicenie wyglądu narzędzi z identyfikacją wizualną firmy może także uprościć procesy szkoleniowe. Nowi pracownicy, którzy są już zaznajomieni z estetyką firmy, szybciej przyswajają obsługę systemu CRM, co redukuje czas i koszty szkolenia. Znajomość estetyki firmy sprawia, że nowi członkowie zespołu łatwiej odnajdują się w nowym środowisku pracy.
5. Wzmacnianie kultury organizacyjnej
Personalizacja CRM jest także sposobem na wyrażenie unikalnej kultury organizacyjnej firmy. Kolorystyka i wygląd systemu mogą odzwierciedlać nie tylko wartości, ale również styl pracy i podejście do klienta. To subtelne, ale efektywne narzędzie budowania tożsamości zespołu i wzmacniania więzi między pracownikami.
CI Manager od SpiceCRM
System CRM, w którym możesz dostosować narzędzie do swoich wymagań nie tylko pod względem funkcji, ale także wyglądu, jest SpiceCRM.
Dzięki nowej możliwości, jaką daje CI Manager, można bez problemu dostosować kolorystykę i branding całego narzędzia. Pozwoli to na ujednolicenie wyglądu wszystkich systemów w firmie.
CI Manager umożliwia:
- Łatwą personalizację. Dostosowanie schematów, kolorów i logo firmy bez większego problemu.
- Spójność marki. CRM odzwierciedla wygląd i styl marki.
- Zwiększona akceptacja. Większa zgodność z wytycznymi dotyczącymi tożsamości korporacyjnej.
- Skalowalność. Odpowiedni dla małych jak i dużych firm.
- Zaangażowanie użytkowników.
- Zwiększenie produktywności. Promowanie przestrzegania wytycznych korporacyjnych, zwiększając produktywność i zaangażowanie.
Jak to wygląda dokładnie, można zobaczyć na filmiku instruktażowym stworzonym przez producenta systemu CRM.
Podsumowanie
Dostosowanie narzędzi CRM do kolorystyki i wyglądu firmy to nie tylko kwestia estetyki, ale również strategii budowania silnej marki i efektywnego zarządzania zespołem. Spójność wizualna. Lepsze doświadczenie użytkownika, zwiększenie zaangażowania pracowników, ułatwienie procesów szkoleniowych oraz wzmacnianie kultury organizacyjnej to tylko niektóre z korzyści, jakie można osiągnąć dzięki personalizacji CRM. To inwestycja, która przynosi wymierne korzyści zarówno, w krótkiej jak i długiej perspektywie.
Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?
Wypełnij formularz kontaktowy
lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl
- Program CRM a System CRM – różnice i znaczenie - 2024-10-28
- CI Manager. Dlaczego warto dostosować wygląd systemu do Twojej firmy? - 2024-08-02
- Prosty CRM: Jak łatwo współpracować z klientami? - 2024-05-17