- Cena CRM, co się na nią składa? - 2024-02-19
- Porównanie narzędzi CRM dla małych i średnich firm - 2024-01-11
- Łatwe wdrożenie CRM: Kluczowe kroki - 2023-10-11
Mobilność aplikacji, których używa się w pracy, jest bardzo ważna. Szczególnie jeżeli jesteś przedstawicielem handlowym i pracujesz w terenie. Wtedy na pewno cenisz sobie szybkość i uniwersalność narzędzi, które ułatwiają Twoją pracę oraz pozytywnie wpływają na relacje z klientem. Aplikacja CRM to ważna część pracy wielu handlowców. Tak samo ważne jest, aby zawsze była pod ręką, żeby bez przeszkód mogli korzystać z niej w każdej sytuacji na spotkaniach lub w trasie.
Aplikacja CRM, która pomaga sprzedawcom w pracy
SpiceCRM to system o otwartym kodzie, który bez problemu dostosujesz do konkretnych wymagań użytkownika. Można dodawać do niego funkcje, tworzyć cykle i procesy. Dlatego jest to idealna aplikacja dla sprzedawców, którzy pracują w terenie.
Co prawda SpiceCRM nie ma jeszcze dedykowanej aplikacji mobilnej. Potrafi się jednak dostosować do każdego środowiska, w którym jest otwierany.
Skorzystaj z narzędzia na komputerze, tablecie lub smartfonie z systemem operacyjnym Android i iOS. Integracja systemu CRM pozwoli Ci korzystać z niego w Outlooku lub jako części GSuite.
Korzyści z wdrożenia SpiceCRM w wersji mobilnej
SpiceCRM oferuje pełną responsywność wersji webowej. Niezależnie, z jakiego urządzenia korzystasz, masz dostęp do kompleksowego pakietu klasy CRM.
System nie tylko zapewnia unikalny interfejs, ale także dostosowuje się do użycia i środowiska oraz zapewnia wyjątkowe wrażenia użytkownika. Używaj go kiedy i w jakiej formie potrzebujesz. Dostosuje się do Twoich potrzeb i środowiska. Elastyczność narzędzia zapewni Ci możliwość pracy w wyjątkowych sytuacjach, a to wpłynie również na relacje z klientem.
Customer Experience aplikacji SpiceCRM
Dzięki temu, że system „współpracuje” z użytkownikiem można mieć pewność, że pracownicy będą chcieli z niego korzystać. Odpowiednie doświadczenia bardzo wpływają nie tylko na efekty pracy, ale samą chęć działania z określonym systemem.
73% klientów deklaruje, że CX to obecnie pierwsza rzecz, na którą zwracają uwagę przy podejmowaniu decyzji o dokonaniu zakupu w danej firmie (PwC).
Pokazuje to, że warto dbać o odczucia, jakie mają użytkownicy systemu. A to, że SpiceCRM może być taki, jak konsumenci tego oczekują, działa na jego korzyść. Responsywność systemu na każdym urządzeniu zwiększa zadowolenie z używania aplikacji.
Na Customer Experience wpływa także wygląd systemu CRM. Tutaj producent SpiceCRM czerpie od najlepszych. Nowoczesna technologia, na której zbudowano interfejs, czyli AngularJS to najnowsze środowisko UI udostępnione przez Google. A Lightning Design System to rozwiązanie, które jest wykorzystane również w Salesforce.
Mobilny CRM dla wszystkich w firmie
System SpiceCRM to narzędzie, które wspiera wiele zespołów. Z racji tego, jakiej klasy jest to system, kojarzy się bardziej z działem sprzedaży. To najczęściej handlowcy korzystają z aplikacji do zarządzania relacjami z klientem. Jednak CRM to uniwersalne rozwiązanie, które wspiera również marketing oraz agentów obsługi klienta. Informacje zawarte w systemie pozwalają marketerom ustalić kampanię, która będzie skierowana do konkretnej grupy. Dzięki temu wszystkie najważniejsze dane są w jednym systemie, do którego dostęp mają wszyscy zainteresowani. Usprawnia to komunikację i pracę wszystkich, ponieważ, aby uzyskać informacje, wystarczy uruchomić aplikację.
Dzięki systematycznemu uzupełnianiu danych, agenci obsługi – bez większego wysiłku – będą w stanie odnaleźć się w problemach konsumentów, którzy się do nich zwracają. A szybkie działanie pozytywnie wpływa na relacje z klientem.
SpiceCRM to nie tylko system, który wspomaga zarządzanie klientami. Nie dawno producent w najnowszej wersji dodał również funkcje HCM, które wspomagają zespół HR w rekrutacjach.
Dla tych zespołów aplikacja CRM również może być pomocna. To nie tak, że z tej funkcjonalności mogą korzystać tylko sprzedawcy. SpiceCRM to narzędzie, które wspiera całą organizację w ciągłym dążeniu do rozwoju firmy.
Korzystaj z aplikacji CRM
Aplikacja CRM powinna być mobilna i mieć możliwość dostosowania się do każdej sytuacji. Dla przedstawicieli handlowych, którzy są w często w trasie odwiedzając klientów. Jest to kluczowe, aby system CRM, który jest najważniejszym narzędziem pracy, działał w każdej sytuacji. SpiceCRM to aplikacja, która się sprawdzi u każdego sprzedawcy.
Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?
Wypełnij formularz kontaktowy
lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl
- Cena CRM, co się na nią składa? - 2024-02-19
- Porównanie narzędzi CRM dla małych i średnich firm - 2024-01-11
- Łatwe wdrożenie CRM: Kluczowe kroki - 2023-10-11