Mobilny CRM, jak ważny jest system w kieszeni?

Mobilność aplikacji CRM jest ważna dla wielu osób, które na co dzień pracują z tym systemem. W gronie tych osób są głównie przedstawiciele handlowi, którzy często pracują w terenie. Cenią sobie szybkość i uniwersalność narzędzi, które ułatwiają pracę oraz pozytywnie wpływają na relację z klientem.

Aplikacja CRM to ważna część pracy wielu handlowców. Jest to ważne, ponieważ CRM powinien zawsze być pod ręką, żeby bez przeszkód z niego skorzystać.

Dostępność w terenie

Współczesne przedsiębiorstwa, w celu utrzymania konkurencyjności na rynku, coraz częściej sięgają po rozwiązania CRM, które umożliwiają kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami. W tym kontekście mobilny CRM jest nieodzownym narzędziem, które wspiera przedstawicieli handlowych oraz inne zespoły, takie jak marketing i obsługa klienta.

Integracja zespołów

Mobilny CRM, dostępny na urządzeniach przenośnych takich jak: samrtfony czy tablety, oferuje szereg korzyści, które przyczyniają się do optymalizacji działań biznesowych. Przede wszystkim, umożliwia on przedstawicielom handlowym dostęp do kluczowych informacji klienta w czasie rzeczywistym, niezależnie od ich lokalizacji. Dzięki temu osoby te mogą szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów oraz dostosowywać swoje działania w oparciu o najnowsze dane, co przekłada się na zwiększenie szans na finalizację transakcji oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych.

mobilny crm

Elastyczność i oszczędność, czyli współpraca z Open Source

Mobilny CRM ułatwia koordynację działań między różnymi zespołami w firmie. Dzięki możliwości szybkiego udostępniania informacji o klientach oraz synchronizacji danych, zespoły marketingu i obsługi klienta mogą działać w sposób zintegrowany, prowadząc spójne kampanie marketingowe oraz zapewniając klientom jednolite doświadczenie.

Korzystając z rozwiązań CRM, opartych na otwartym kodzie dodatkowo wzmacnia elastyczność i skalowalność systemu. Dzięki możliwości dostosowania kodu do specyficznych potrzeb firmy oraz braku opłat licencyjnych, rozwiązania Open Source stają się atrakcyjną opcją dla przedsiębiorstw poszukujących spersonalizowanego i oszczędnego rozwiązania CRM. Ponadto model Open Source promuje innowacje i rozwój społeczności, co prowadzi do ciągłego udoskonalania i aktualizacji systemu, zwiększając jego wartość dla użytkowników.

Jak działa mobilna wersja w SpiceCRM?

SpiceCRM to system o otwartym kodzie, który bez problemu można dostosować do konkretnych wymagań użytkownika. Można dodać do niego funkcje, tworzyć cykle i procesy. Dlatego jest to idealna aplikacja dla sprzedawców, którzy pracują w terenie.

Warto jednak pamiętać, że SpiceCRM nie ma jeszcze dedykowanej aplikacji mobilnej. Potrafi się jednak dostosować do każdego środowiska, w którym jest otwierany.

Korzystanie z narzędzia na komputerze, tablecie lub smartfonie z systemem operacyjnym Android i iOS. Integracja systemu CRM pozwala na korzystanie z niego w Outlooku lub jako części GSuite.

Podsumowanie

System CRM w wersji mobilnej stanowi kluczowe narzędzie dla przedsiębiorstw dążących do efektywnego zarządzania relacjami z klientami i zespołami. Wykorzystanie rozwiązań opartych na otwartym kodzie źródłowym dodatkowo poszerza możliwości i elastyczność systemu, umożliwiając firmom osiągnięcie strategicznych celów biznesowych w oparciu o innowacyjne i oszczędne rozwiązania technologiczne.

Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?

Wypełnij formularz kontaktowy

lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl

Scroll to Top