Mobilny CRM: jak ważny jest system w kieszeni?

Mobilność aplikacji CRM jest ważna dla wielu osób, które na co dzień pracują z tym systemem. W gronie tych osób są głównie przedstawiciele handlowi, którzy często pracują w terenie. Cenią sobie szybkość i uniwersalność narzędzi, które ułatwiają pracę oraz pozytywnie wpływają na relację z klientem.

Aplikacja CRM to ważna część pracy wielu handlowców. Jest to ważne, ponieważ CRM powinien zawsze być pod ręką, żeby bez przeszkód z niego skorzystać.

Jak działa mobilna wersja w SpiceCRM?

SpiceCRM to system o otwartym kodzie, który bez problemu można dostosować do konkretnych wymagań użytkownika. Można dodać do niego funkcje, tworzyć cykle i procesy. Dlatego jest to idealna aplikacja dla sprzedawców, którzy pracują w terenie.

Warto jednak pamiętać, że SpiceCRM nie ma jeszcze dedykowanej aplikacji mobilnej. Potrafi się jednak dostosować do każdego środowiska, w którym jest otwierany.

Korzystanie z narzędzia na komputerze, tablecie lub smartfonie z systemem operacyjnym Android i iOS. Integracja systemu CRM pozwala na korzystanie z niego w Outlooku lub jako części GSuite.

1. Dostępność w terenie

Współczesne przedsiębiorstwa, w celu utrzymania konkurencyjności na rynku, coraz częściej sięgają po rozwiązania CRM, które umożliwiają kompleksowe zarządzanie relacjami z klientami. W tym kontekście mobilny CRM jest nieodzownym narzędziem, które wspiera przedstawicieli handlowych oraz inne zespoły, takie jak marketing i obsługa klienta.

2. Integracja zespołów

Mobilny CRM, dostępny na urządzeniach przenośnych takich jak: samrtfony czy tablety, oferuje szereg korzyści, które przyczyniają się do optymalizacji działań biznesowych. Przede wszystkim, umożliwia on przedstawicielom handlowym dostęp do kluczowych informacji klienta w czasie rzeczywistym, niezależnie od ich lokalizacji.

Dzięki temu osoby te mogą szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów oraz dostosowywać swoje działania w oparciu o najnowsze dane. Przekłada się to na zwiększenie szans na finalizację transakcji oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych.

mobilny crm

3. Elastyczność i oszczędność, czyli współpraca z Open Source

Mobilny CRM ułatwia koordynację działań między różnymi zespołami w firmie. Dzięki możliwości szybkiego udostępniania informacji o klientach oraz synchronizacji danych, zespoły marketingu i obsługi klienta mogą działać w sposób zintegrowany, prowadząc spójne kampanie marketingowe oraz zapewniając klientom jednolite doświadczenie.

Korzystając z rozwiązań CRM, opartych na otwartym kodzie dodatkowo wzmacnia elastyczność i skalowalność systemu. Dzięki możliwości dostosowania kodu do specyficznych potrzeb firmy oraz braku opłat licencyjnych, rozwiązania Open Source stają się atrakcyjną opcją dla przedsiębiorstw poszukujących spersonalizowanego rozwiązania CRM.

Ponadto model Open Source promuje innowacje i rozwój społeczności, co prowadzi do ciągłego udoskonalania i aktualizacji systemu, zwiększając jego wartość dla użytkowników.

Podsumowanie

System CRM w wersji mobilnej stanowi kluczowe narzędzie dla przedsiębiorstw dążących do efektywnego zarządzania relacjami z klientami i zespołami. Wykorzystanie rozwiązań opartych na otwartym kodzie źródłowym dodatkowo poszerza możliwości i elastyczność systemu, umożliwiając firmom osiągnięcie strategicznych celów biznesowych w oparciu o innowacyjne i oszczędne rozwiązania technologiczne.

Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?

Wypełnij formularz kontaktowy

lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl

Scroll to Top