- System CRM dla firmy meblarskiej - 2024-06-11
- CRM dla automotive: Jak wybrać najlepsze narzędzie? - 2024-05-19
- Funkcje CRM dla branży ochroniarskiej - 2024-04-21
Odpowiednio dostosowany system CRM może być używany w różnych branżach. Ważne, aby wybrać system, który spełni określone wymagania. Jednak jak do tego doprowadzić? Jest kilka sposobów, aby sprawić, żeby narzędzie CRM miał funkcje odpowiednie dla konkretnej branży.
Aby narzędzie działało w różnych przedsiębiorstwach, powinno być łatwe w dostosowaniu. System CRM oparty na otwartym kodzie to odpowiednia aplikacja dla takich zadań.
Warto znać przykłady zastosowań systemu SpiceCRM, aby wiedzieć, w których przedsiębiorstwach odniósł sukces i jak można go dostosować.
CRM w branży budowlanej
SpiceCRM z sukcesem został wdrożony między innymi w firmie Bricoman. Jest to sieć francuskich hurtowni remontowo-budowlanych należąca do Groupe Adeo. Oferują towary oraz usługi dla dużych, małych i średnich przedsiębiorstw, które prowadzą działalność w zakresie prac budowlanych i wykończeniowych. W Polsce jest 9 prężnie działająca hurtowni tej marki.
Przedstawiciele firmy zgłosili się do partnera SpiceCRM eVolpe z wymaganiami, które powinien spełniać dla ich system CRM. Dzięki temu, że SpiceCRM to narzędzie Open Source programiści eVolpe mogli dostosować je tak, aby odpowiadał na przedstawione wymagania.
Integracja z aplikacjami
Jedną ze zmian wprowadzonych przez deweloperów była integracja CRM z pozostałymi aplikacjami wykorzystywanymi przez pracowników Bricoman. Dzięki temu pracownicy mają dostęp do spójnej bazy i osób kontaktowych. Wygodny user interface usprawnia pracę i zapewnia możliwość działania z jednym narzędziem.
Personalizowanie oferty
Kolejnym wymaganiem była potrzeba spersonalizowania ofert dla wybranych klientów. Dlatego powstał podgląd transakcji oraz dotychczasowych interakcji z klientem. Dzięki temu pracownicy z łatwością mogą tworzyć oferty dla klientów oraz zatwierdzać rabaty. To zapewnia poprawę efektywności oraz przyspiesza proces ofertowania i zapewnia opłacalność, oraz konkurencyjność oferty.
Dostępność współdzielonego kalendarza
Wprowadzono również współdzielony kalendarz, który składa się z widoku spotkań, rozmów telefonicznych, zadań, notatek w formie Activity Stream. Ułatwia to skuteczną komunikację i zarządzanie zespołem. Poprawia to Employee Experience osób zatrudnianych w Bricoman.
Dostęp do kluczowych informacji
Firma potrzebowała ułatwić dostęp pracowników do kluczowych informacji o kontrahentach. Deweloperzy stworzyli pop-up, który zawiera informacje o kliencie. Daje to prosty dostęp do podstawowych i kluczowych danych o konsumentach. Oszczędza to czas pracowników, którego nie musieli poświęcać na szukanie danych.
Całe case study wdrożenia narzędzia CRM w branży budowlanej znajdziesz tutaj.
Innowacyjne rozwiązanie dla Twojej firmy
CRM to narzędzie, które pomaga firmom w gromadzeniu, analizowaniu i zarządzaniu danymi klientów. Dzięki temu możliwe jest lepsze zrozumienie potrzeb konsumentów, dostosowanie oferty do oczekiwań oraz budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z nimi. CRM pomaga również w automatyzacji procesów biznesowych, co przekłada się na oszczędność czasu i zasobów.
SpiceCRM to właśnie taki system, który spełnia takie zadania, ale również zdobywa coraz większą popularność, dlatego warto przyjrzeć się temu narzędziu. Jest on warty uwagi, ponieważ sprawdza się w wielu różnych branżach. Wdrożenie pozwala na efektywne zarządzanie danymi, kontaktami, ofertami również procesami biznesowymi.
Zaadaptowanie systemu do wymagań firmy Bricoman jest odpowiednim przykładem tego, że SpiceCRM jest elastyczny i można dostosować go do konkretnych procesów.
Podsumowanie
SpiceCRM to innowacyjne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, ale nie tylko. Jak pokazuje funkcja zarządzania kalendarzem, system może także się sprawdzać w działaniach HR.
Dzięki szerokiemu wachlarzowi zastosowań SpiceCRM zdobywa coraz większą popularność wśród różnych firm. Dlatego warto zapoznać się z tym narzędziem, nie ważne, jaką branżę się obsługuje.
Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?
Wypełnij formularz kontaktowy
lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl
- System CRM dla firmy meblarskiej - 2024-06-11
- CRM dla automotive: Jak wybrać najlepsze narzędzie? - 2024-05-19
- Funkcje CRM dla branży ochroniarskiej - 2024-04-21