Blog

System CRM: Klucz do doskonałej obsługi klienta

Kompleksowa obsługa klienta w każdym punkcie styku to dziś nie tylko ambitne podejście, ale przede wszystkim konieczność. Świadomość konsumentów jest bardzo wysoka, co powoduje, że wymagania wobec poziomu obsługi klienta rosną. By odpowiedzieć na nie potrzeba nowoczesnego podejścia, które umożliwia CRM. 80% klientów uznaje, że poziom obsługi świadczonej przez firmę, jest równie istotny co oferowane produkty czy usługi. To nie jest już „większość”, a prawie wszyscy klienci, którzy kiedykolwiek musieli zadecydować o tym czy chcą […]

System CRM: Klucz do doskonałej obsługi klienta CZYTAJ WIĘCEJ →

Tani CRM: Jak Oszczędzać Bez Utraty Jakości?

W czasie postpandemiczym, gdy inflacja jest historycznie wysoka, a za granicą rozgrywa się wojna, każdy próbuje się zabezpieczyć, jak potrafi. Dla niektórych oszczędność to inwestycja. A najlepiej zainwestować tak, żeby w krótkim czasie były zauważalne zyski. Jedną z dobrych możliwości jest zakup i wdrożenie narzędzia CRM. Pomaga ono w uporządkowaniu pracy nie tylko sprzedaży, ale również marketingu i obsługi klienta. Uniwersalne i wszechstronne narzędzie, którego koszt szybko się zwraca, a diametralnie usprawnia wykonywanie

Tani CRM: Jak Oszczędzać Bez Utraty Jakości? CZYTAJ WIĘCEJ →

Nowoczesny CRM: cechy, funkcje, zadania

Wiele osób nie wyobraża sobie pracy bez konkretnych systemów, technologii czy narzędzi. Jednym z nich jest CRM. Wielu sprzedawców nie może normalnie wypełniać bez niego swojej pracy. Jednak technologia pędzi tak szybko, że często nie można za tym nadążyć. Producenci ciągle wydają nowe aktualizacje, aby sprostać wymaganiom użytkowników. Nowoczesny CRM to jednak trochę więcej niż kolejny update, na który się czeka. W tym artykule przedstawię Ci, czym powinien cechować

Nowoczesny CRM: cechy, funkcje, zadania CZYTAJ WIĘCEJ →

Open Source CRM – dlaczego, warto się nim zainteresować?

Systemy o otwartym kodzie podbijają świat. Niedawno przytaczałam badanie, które wskazuje, że systemy Open Source rozwijają się szybciej niż narzędzia, w których nie można zmienić kodu. Przedsiębiorcy bardzo chętnie sięgają po oprogramowanie, które można dostosować pod własne potrzeby. Open Source to dla wielu sposób na personalizację sprawdzonych w boju schematów. Dlatego systemy oparte na technologii Open Source są tak popularne nie tylko na świecie, ale także w Polsce. Co wyróżnia systemy Open Source CRM?

Open Source CRM – dlaczego, warto się nim zainteresować? CZYTAJ WIĘCEJ →

Łatwe wdrożenie CRM: Kluczowe kroki

Wprowadzenie systemu CRM do firmy może być kluczowym krokiem na drodze do skutecznego zarządzania relacjami z klientami. Jednak proces wdrożenia może wydawać się zawiły i trudny, zwłaszcza dla przedsiębiorstw, które do tej pory nie miały doświadczenia w tym obszarze. W tym artykule omówię kluczowe kroki, które ułatwią wdrożenie CRM, wybór odpowiedniego partnera wdrożeniowego oraz odpowiedni system CRM dla Twojej firmy. Kroki do łatwego wdrożenia 1.     Określenie celów i potrzeb firmy

Łatwe wdrożenie CRM: Kluczowe kroki CZYTAJ WIĘCEJ →

Core vs. More – edycje SpiceCRM

Nie ma dwóch takich samych firm, nie ma dwóch takich samych projektów i nie ma dwóch takich samych systemów CRM. Elastyczność to kluczowa funkcja systemu SpiceCRM, a możliwość dostosowania jest wpisana w jego DNA. Dlatego większość systemów CRM występuje w kilku wersjach tak, aby do każdej firmy jak najlepiej je dostosować. Warto zwrócić więc uwagę na różne wersje systemu SpiceCRM. Poznaj ich zalety i funkcje, którymi się różnią. Różne wersje, jeden

Core vs. More – edycje SpiceCRM CZYTAJ WIĘCEJ →

Automatyzacja Marketingu w SpiceCRM

W dzisiejszym świecie biznesu konkurencja staje się coraz bardziej intensywna, a klienci coraz bardziej wymagający. Dla przedsiębiorstw zrozumienie i utrzymanie relacji z klientami stało się kluczowym elementem sukcesu. W tym kontekście automatyzacja marketingu staje się nieodłącznym narzędziem, które pomaga firmom efektywnie zarządzać i rozwijać relacje z konsumentami. Czym jest Marketing Automation? Marketing Automation to proces automatyzacji działań marketingowych, które mają na celu dotarcie do klientów

Automatyzacja Marketingu w SpiceCRM CZYTAJ WIĘCEJ →

Customer Journey: Klucz do Skutecznych Relacji z Klientem

Każdy z nas przeszedł przez niezliczone doświadczenia zakupowe. Niezależnie od tego, czy kupowaliśmy ubrania, elektronikę, czy usługi. Nasza droga od pierwszego kontaktu z produktem lub usługą do finalnego zakupu to coś, co eksperci nazywają „Customer Journey”. To pojęcie jest kluczowym elementem w dziedzinie zarządzania klientami i warto zrozumieć, dlaczego jest tak istotne oraz jakie korzyści przynosi firmom jak i klientom. Czym jest Customer Journey? Na początek, warto wiedzieć czym jest Customer Journey.

Customer Journey: Klucz do Skutecznych Relacji z Klientem CZYTAJ WIĘCEJ →

Darmowy CRM – Twój Klucz do Sukcesu

Wybór odpowiedniego systemu CRM (Customer Relationship Management) to kluczowy krok dla każdej firmy dążącej do sukcesu. To narzędzie, które pomaga w zarządzaniu kontaktami, zwiększaniu sprzedaży i polepszaniu relacji z klientami. Dla osób, które dopiero rozpoczynają poszukiwania, darmowy CRM, takim jak SpiceCRM, może być doskonałą opcją. W tym artykule przyjrzę się, dlaczego SpiceCRM jest wart uwagi, prezentując jego główne zalety. 1.     Darmowość –

Darmowy CRM – Twój Klucz do Sukcesu CZYTAJ WIĘCEJ →

Case study SpiceCRM: Klucz do Skuteczniejszego Zarządzania Sprzedażą

Zrozumienie, jakie korzyści przynosi wdrożenie systemu CRM, jest niezwykle istotne dla firm, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań marketingowych, sprzedażowych oraz obsługi klienta. W tym celu najlepiej przyjrzeć się rozwiązaniom zastosowanym w innych organizacjach. W dzisiejszym artykule przedstawię Ci przykład wdrożenia systemu SpiceCRM w firmie Bricoman. Dlaczego system CRM jest ważny? Zanim przejdziemy do konkretów dotyczących SpiceCRM, warto zrozumieć, dlaczego systemy CRM

Case study SpiceCRM: Klucz do Skuteczniejszego Zarządzania Sprzedażą CZYTAJ WIĘCEJ →

Scroll to Top