Blog

Odkryj nową wersję narzędzia SpiceCRM

10 stycznia producent systemu SpiceCRM ogłosił wyjście najnowszej wersji swojego narzędzia, która ukazuje się pod nazwą 2023.03.001. Ogłoszenie nowego wydania na początku roku to otwarcie się na nowe możliwości dla użytkowników. Szczególnie że są to znaczące usprawnienia. Dowiedz się, jakie zmiany zaszły w systemie. Monitorowanie workflow Dzięki tej funkcji administrator będzie miał możliwość wglądu w otwarte workflow. SpiceCRM jest teraz wyposażony w pulpit nawigacyjny do monitorowania workflow. Wyświetla […]

Odkryj nową wersję narzędzia SpiceCRM CZYTAJ WIĘCEJ →

Porównanie narzędzi CRM dla małych i średnich firm

Początek roku często sprzyja podejmowaniu decyzji o zmianach. Dlatego wiele ekspertów postanawia stworzyć zestawienia, które pomogą w ewentualnym podjęciu decyzji o tym, w jakie narzędzie się zaopatrzyć. Poznaj porównanie narzędzi CRM. W tym artykule chciałam przedstawić jak system SpiceCRM wypada na tle podobnych do siebie narzędzi. Podejmij decyzje na podstawie tego, który system najbardziej Ci odpowiada. SpiceCRM Narzędzie powstaje dzięki firmie twentyreasons oraz społeczności deweloperów, którzy przykładają

Porównanie narzędzi CRM dla małych i średnich firm CZYTAJ WIĘCEJ →

Wdrożenie CRM przy pomocy metodyki Scrum

Wraz z rosnącą konkurencją i oczekiwaniami klientów, organizacje coraz częściej zwracają uwagę na nowoczesne metody wdrażania systemów CRM. Jednym z podejść, które zdobywa coraz większą popularność, jest wykorzystanie metodyki Scrum. Co to jest Scrum? Zanim zagłębimy się w szczegóły Scrum w kontekście wdrożenia CRM, warto zacząć od krótkiego wprowadzenia do samej metodyki. Scrum to zwinna metoda zarządzania projektem, która wywodzi się z obszaru rozwoju oprogramowania. Jednak jej zastosowanie

Wdrożenie CRM przy pomocy metodyki Scrum CZYTAJ WIĘCEJ →

Jak dobrać narzędzie CRM dla branży doradczej?

Działanie narzędzia CRM może wspierać różne branże, które potrzebują wspomóc działania. Dotychczas przytoczono zastosowania w branży budowlanej, produkcyjnej, sportowej i służbie zdrowia. Tym razem chciałam przytoczyć branżę doradczą i przedstawić jak system CRM wpasował się do tej firmy. CRM dla branży doradczej SpiceCRM został wdrożony do Struss & Claussen dzięki współpracy z firmą TwentyReasons. Struss & Claussen powstało w 2003 roku. Jest to jeden

Jak dobrać narzędzie CRM dla branży doradczej? CZYTAJ WIĘCEJ →

Wybierz najlepszy CRM dla służby zdrowia

W kilku poprzednich artykułach przytoczyłam przykłady dostosowania SpiceCRM w różnych branżach – budowlanej, produkcyjnej i sportowej. Jednak to nie są wszystkie obszary, które można zaopatrzyć w system CRM. Dlatego chciałam poruszyć temat kolejnej branży, która korzysta ze wsparcia narzędzia CRM, a konkretniej SpiceCRM. Poznaj case study CRM dla służby zdrowia. CRM dla służby zdrowia SpiceCRM został wdrożony do Bawarskiego Czerwonego Krzyża dzięki współpracy firmy TwentyReasons. BCK

Wybierz najlepszy CRM dla służby zdrowia CZYTAJ WIĘCEJ →

System CRM dla klubu sportowego?

Narzędzie CRM można wdrożyć w różnych branżach. Warto mieć jednak na uwadze to jakie potrzeby ma konkretna firma, która zastanawia się nad systemem CRM. Branża sportowa jest na tyle specyficzna, że funkcje aplikacji muszą ściśle odpowiadać na zapotrzebowanie. System Open Source jest odpowiedni, aby dostosować go do procesów, które mogą być nietypowe. Dzięki SpiceCRM, który jest oparty na otwartym kodzie, programiści mogą stworzyć narzędzie, które sprawdzi się w różnych

System CRM dla klubu sportowego? CZYTAJ WIĘCEJ →

Zainwestuj w CRM dla branży produkcyjnej

Pracując w wymagającym przedsiębiorstwie, potrzebujesz systemu CRM, który to wszystko udźwignie. Odpowiednio dostosowane narzędzie na pewno wspomoże Twoje działania. Jednak trzeba wiedzieć, jak do tego doprowadzić. Jest kilka możliwości, aby doprowadzić narzędzie do odpowiedniej funkcjonalności, tak, żeby spełniał wymagania. Żeby dostosować system, należy pracować z takim, który będzie to umożliwiał. Najlepszy do tego na pewno jest system CRM oparty na otwartym kodzie. W tym tekście przedstawię, jak łatwo dostosować SpiceCRM

Zainwestuj w CRM dla branży produkcyjnej CZYTAJ WIĘCEJ →

Dedykowany system CRM dla Ciebie i Twojej firmy

Prowadząc wyjątkowy biznes, potrzebujesz dostosowanego do niego narzędzia CRM. Takie działanie pomoże lepiej dotrzeć do klientów, którzy zyskują na współpracy z Twoją firmą. Dedykowany system CRM powinien być przede wszystkim elastyczny. Ma to duże znaczenie, ponieważ dzięki temu można bardziej go dopasować, „uszyć na miarę”. Na co warto zwracać uwagę, aby wybrać najlepszy system, który już od początku będzie spełniał wymagania firmy, ale także będzie możliwe go później rozwijać. Open

Dedykowany system CRM dla Ciebie i Twojej firmy CZYTAJ WIĘCEJ →

Narzędzie CRM dla branży budowlanej na przykładzie case study Bricoman

Odpowiednio dostosowany system CRM może być używany w różnych branżach. Ważne, aby wybrać system, który spełni określone wymagania. Jednak jak do tego doprowadzić? Jest kilka sposobów, aby sprawić, żeby narzędzie CRM miał funkcje odpowiednie dla konkretnej branży. Aby narzędzie działało w różnych przedsiębiorstwach, powinno być łatwe w dostosowaniu. System CRM oparty na otwartym kodzie to odpowiednia aplikacja dla takich zadań. Warto znać przykłady

Narzędzie CRM dla branży budowlanej na przykładzie case study Bricoman CZYTAJ WIĘCEJ →

Nowy system CRM – klucz do sukcesu w niszowym biznesie

Szukając narzędzia CRM, pewnie poznałeś już wiele systemów. Niektóre pewnie odpowiadają na Twoje potrzeby, niektóre zapewne nie. Wszystko zależy od Twojego biznesu, warto dopasować CRM, który będzie wspomagał Cię w działaniach. Jeżeli prowadzisz niszowy biznes lub startup to warto dopasować narzędzie. Najlepiej tak, aby odpowiadał na Twoje działania oraz środowiska, w którym działasz. Wyzwania w nowym biznesie Niszowe przedsiębiorstwa często borykają się z wyzwaniami, takimi jak dostosowanie się do specyficznych

Nowy system CRM – klucz do sukcesu w niszowym biznesie CZYTAJ WIĘCEJ →

Scroll to Top