- System CRM dla firmy meblarskiej - 2024-06-11
- CRM dla automotive: Jak wybrać najlepsze narzędzie? - 2024-05-19
- Funkcje CRM dla branży ochroniarskiej - 2024-04-21
Działanie narzędzia CRM może wspierać różne branże, które potrzebują wspomóc działania. Dotychczas przytoczono zastosowania w branży budowlanej, produkcyjnej, sportowej i służbie zdrowia. Tym razem chciałam przytoczyć branżę doradczą i przedstawić jak system CRM wpasował się do tej firmy.
CRM dla branży doradczej
SpiceCRM został wdrożony do Struss & Claussen dzięki współpracy z firmą TwentyReasons.
Struss & Claussen powstało w 2003 roku. Jest to jeden z czołowych doradców zawodowych w Niemczech. Podstawą doradztwa zawodowego jest kompleksowa analiza osobowości oparta na psychologii osobowości oraz testach umiejętności. Na jej podstawie wyciągana jest konkretna rekomendacja dotycząca tego, jak klienci mogą rozwijać swoje indywidualne potencjały zawodowe i osobiste.
Przedstawiciele Struss & Claussen zgłosili się do firmy TwentyReasons przedstawiając wymagania, które musi spełnić system CRM wdrożony do ich firmy. Wybór padł na SpiceCRM dzięki temu, że jest to narzędzie Open Source, które można dostosować do wymagań firmy.
Wyzwania, które musiał spełnić SpiceCRM
Działania, które musi spełniać SpiceCRM, aby firma Struss & Claussen zdecydowała się na wdrożenie tego systemu.
Kwestionariusze
Wdrożenie SpiceCRM miało głównie przyspieszyć i zautomatyzować pracę osób, które współpracują z klientami.
Głównym zadaniem było tworzenie kwestionariuszy za pomocą edytora CRM. Usprawnia to działania pracowników, którzy mają wszystkie informacje w jednym miejscu. Dane klienta oraz wszystkie jego prace i kwestionariusze są w systemie CRM. Pracownik Struss & Claussen może bez problemu znaleźć tam informacje, które są mu potrzebne, aby kontynuować prace, nieważne czy są one edukacyjne, czy coatchingowe.
Mając wszystkie dane pod ręką można je z łatwością przekazywać zewnętrznym dostawcom. Osoby, które współpracują z firmą, mogą zyskać dostęp do odpowiednich informacji. Dzięki temu współpraca przebiega sprawniej, a osoby z innych organizacji mogą od razu przejść do pracy.
Pracując ze SpiceCRM Struss & Claussen bez problemu może sobie sprawdzić analizę wyników swoich pracowników. Dzięki temu każdy team lider na bieżąco sprawdzi, jak działa jego zespół i które narzędzia lub praktyki należy poprawić.
Tworząc analizę, można również przedstawić ją klientowi. SpiceCRM wszystkie wyniki przekształci za pomocą wykresów, które pomagają je zinterpretować. To pozwoli lepiej zaprezentować wyniki klientom oraz przygotować ich na dalsze działania.
Portal
Jednym z największych wyzwań przy tworzeniu narzędzia dedykowanego dla Struss & Claussen było stworzenie portalu z dostępem do CRM dla klientów. Miało to usprawnić działanie konsumentów z pracownikami, którzy dostarczają do nich kwestionariusze do wypełnienia.
Dzięki dostępowi do SpiceCRM można ograniczyć kontakt do minimum, ale również zyskać pewność, że wszystkie informacje znajdują się w odpowiednim miejscu. To sprawia, że każdy ma pewność, że żadna ważna sprawa się nie zagubi.
Lokalizacja i kalendarz
Wbudowany kalendarz w SpiceCRM pomaga w organizacji spotkań i przeprowadzania konsultacji. Można również określać najlepsze lokalizacje, które są najbardziej odpowiednie dla klienta, ale również dla pracownika. Te wszystkie rzeczy łatwo pomoże określić właśnie system CRM. Wpływa to na komfort nie tylko klienta, ale także pracownika, który jest odpowiedzialny za działanie.
Dlaczego SpiceCRM?
Pewność spełnienia wszystkich wymagań przez SpiceCRM nie była jedynym powodem tego, że Struss & Claussen postawiło na SpiceCRM właśnie.
Całe case study wdrożenia SpiceCRM w Struss & Claussen znajdziesz tutaj.
Podsumowanie
Wdrożenie SpiceCRM w firmie doradczej było kolejnym krokiem w rozwoju zespołu Struss & Claussen. System CRM w branży doradczej to kolejny przykład tego jak narzędzie Open Source dostosowuje się do specyficznej branży, tak jak było to w przypadku branży produkcyjnej, budowlanej czy w służbie zdrowia.
Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?
Wypełnij formularz kontaktowy
lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl
- System CRM dla firmy meblarskiej - 2024-06-11
- CRM dla automotive: Jak wybrać najlepsze narzędzie? - 2024-05-19
- Funkcje CRM dla branży ochroniarskiej - 2024-04-21