- Program CRM a System CRM – różnice i znaczenie - 2024-10-28
- CI Manager. Dlaczego warto dostosować wygląd systemu do Twojej firmy? - 2024-08-02
- Prosty CRM: Jak łatwo współpracować z klientami? - 2024-05-17
Zespół SpiceCRM ogłosił właśnie wydanie najnowszej wersji swojego systemu.
SpiceCRM Summer Release jest już dostępny. Nowa wersja aplikacji zawiera kilka nowości, które mogą zaciekawić użytkowników.
Główne zmiany, które wprowadzono to:
W artykule przedstawię najciekawsze nowości wprowadzone przez programistów i społeczność, która pracuje nad systemem SpiceCRM.
Zarządzanie kapitałem ludzkim
Nowa funkcja wprowadzona w wersji 2023.01.001 (poprzednia aktualizacja) do zarządzania kapitałem ludzkim zyskuje nowy wygląd. Przeprojektowany wygląd konta pracownika pozwala na lepsze zarządzanie zakładkami takimi jak: przebieg kariery, szkolenia czy umiejętności. Pozwoliło to uzyskać pełny, 360° widok pracownika. Wszystkie dane znajdujące się w jednym miejscu ułatwiają pracę zespołu HR, który ma wszystkie informacje o kandydatach pod ręką.
Działania na portalu pracownika są rejestrowane, a dostęp do informacji może być odpowiednio ograniczony w zależności od przyznanych uprawnień przez administratora.
Pakiet do zarządzania kapitałem ludzkim zawiera również konfiguracje, które ułatwiają proces zatrudniania pracowników. Ciekawą funkcją jest to, że można bez problemu przygotować oferty pracy w systemie CRM i opublikować je później na stronie internetowej. Oszczędza to czas na przeklikiwanie się pomiędzy stronami internetowymi a systemem. Automatyzacja zapewnia działanie z poziomu narzędzia, w którym pracujesz na co dzień.
Dzięki systemowi stworzysz kwestionariusz, który ułatwi Ci przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej. W ten sposób porównasz kandydatów, według kryteriów, które wcześniej ustalasz. Ułatwi to podjęcie decyzji o wyborze najlepszego kandydata na dane stanowisko.
Segmentacja kont według branży
Narzędzie do ładowania kodów NACE/SIC, umożliwia korzystanie z międzynarodowej klasyfikacji działalności firmy w SpiceCRM. Zarówno standardy NACE, jak i SIC są dostępne w języku angielskim i niemieckim. Klasyfikacja pomoże osobom zajmującym się marketingiem w segmentacji kont według ich branży i osiągnięciu większej skuteczności w kampaniach opartych na głównych działaniach firmy.
Dzięki takiej segmentacji łatwiej będzie można się zorientować, czym zajmuje się klient bez potrzeby dokładnego śledzenia informacji na jego temat w systemie. Taki podział ułatwia segmentację klientów i działania marketingowe w jego stronę, które można łatwiej zautomatyzować.
Lista testowa dla kampanii e-mail lub sms
Dobra wiadomość dla osób, które prowadzą kampanie e-mail lub sms: w najnowszej aktualizacji wprowadzono funkcję białej listy, aby umożliwić korzystanie z testowych adresów e-mail lub numerów telefonów. Wystarczy dodać autoryzowane adresy lub numery w odpowiednie pole przeznaczone do tego celu w konfiguracji skrzynki poczty. Tylko wybrane adresy czy numery otrzymają przeznaczone dla nich wiadomości. Jest to wygodny sposób, aby przetestować kampanię marketingową.
Dodatkowe aktualizacje i zmiany
Wymienione nowości to nie jedyne funkcje, które trafiły do w aktualizacji. W najnowszej wersji SpiceCRM naprawiono kilka bugów i wprowadzono zmiany, aby ulepszyć działanie systemu.
Jednym z takich bugów było naprawienie funkcjonalności pola float. Gdy wpisywano w niego kombinację cyfr, system zaokrąglał ją w dół. Takie działanie sprawiało, że pojawiały się błędy w obliczeniach. W SpiceCRM Summer Release ten błąd został już naprawiony.
W najnowszej aktualizacji systemu SpiceCRM uwzględniono też kilka zmian, które zostały zaproponowane przez społeczność pracującą nad narzędziem. Jedną z takich zmian jest dodanie pól w tabeli „voipcalls”. Pola date_entered i date_modified są teraz częścią tabeli. Ułatwia to wyszukiwanie określonych połączeń zarejestrowanych w systemie.
Kolejna funkcja, która została dodana to poprawa walidacji adresów e-mail. Dodano nowe oznakowanie dla międzynarodowych adresów e-mail. Dodano również sprawdzanie domeny adresu mialowego przy zapisywaniu w polu do tego przeznaczonym. Nieprawidłowe wiadomości otrzymane pocztą elektroniczną są natychmiast oznaczane jako invalid_email przy zapisywaniu.
Jest to tylko kilka przykładów zmian i aktualizacji, które zostały wprowadzone w najnowszej wersji systemu SpiceCRM. Jeśli chcesz zapoznać się z całą listą, znajdziesz ją tutaj.
Podsumowanie
Summer Release już na Ciebie czeka. Odkryj nowe możliwości z systemem SpiceCRM. Aktualna wersja oferuje ficzery, które ułatwią pracę kolejnym zespołom w Twojej firmie. Zapoznaj się z nimi i działaj już teraz.
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego systemu, skontaktuj się z nami. Odpowiemy na Twoje pytania.
Potrzebujesz więcej informacji o SpiceCRM?
Wypełnij formularz kontaktowy
lub napisz do nas na kontakt@spicecrm.pl
- Program CRM a System CRM – różnice i znaczenie - 2024-10-28
- CI Manager. Dlaczego warto dostosować wygląd systemu do Twojej firmy? - 2024-08-02
- Prosty CRM: Jak łatwo współpracować z klientami? - 2024-05-17