Blog

Case study SpiceCRM: Klucz do Skuteczniejszego Zarządzania Sprzedażą

Zrozumienie, jakie korzyści przynosi wdrożenie systemu CRM, jest niezwykle istotne dla firm, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań marketingowych, sprzedażowych oraz obsługi klienta. W tym celu najlepiej przyjrzeć się rozwiązaniom zastosowanym w innych organizacjach. W dzisiejszym artykule przedstawię Ci przykład wdrożenia systemu SpiceCRM w firmie Bricoman. Dlaczego system CRM jest ważny? Zanim przejdziemy do konkretów dotyczących SpiceCRM, warto zrozumieć, dlaczego systemy CRM […]

Case study SpiceCRM: Klucz do Skuteczniejszego Zarządzania Sprzedażą CZYTAJ WIĘCEJ →

Czy Open Core przejmuje rynek oprogramowania? Badania instytutu COSS

Wyobrażasz sobie, że system CRM Open Source może być bardziej popularny od rozwiązań zamkniętych? Niedawno natknąłem się na badania, które pokazują, że może przyjść taki czas, gdy systemy open core zyskają więcej niż te, których nie można zmieniać. Jaka jest na to szansa? Badanie rynku oprogramowania Autorzy zaprezentowanego zestawienia to stowarzyszenie Centre For Open Systems and Solutions (COSS). Jest to ulokowana w Finlandii organizacja, która zajmuje się promowaniem

Czy Open Core przejmuje rynek oprogramowania? Badania instytutu COSS CZYTAJ WIĘCEJ →

Funkcje CRM: Jak SpiceCRM wspiera Twój biznes?

System musi zapewniać odpowiednie funkcje CRM, aby użytkownicy odpowiednio wykonywali swoją pracę i chcieli korzystać z wdrożonego narzędzia. Co prawda Open Source można dostosować do konkretnych wymagań, a nawet stworzyć odpowiednie funkcje. Jednak każdy system ma podstawowe moduły, które pozwalają działać użytkownikowi już od początku bez potrzeby dopasowania go do organizacji. Jak to wygląda w przypadku SpiceCRM? Zastosowanie to podstawa Funkcje CRM to nie jedyny aspekt, który jest ważny dla użytkowników,

Funkcje CRM: Jak SpiceCRM wspiera Twój biznes? CZYTAJ WIĘCEJ →

Open CRM: Lepszy standard zarządzania relacją z klientem

W miarę jak rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, ważniejsze niż kiedykolwiek jest, aby efektywnie zarządzać danymi klientów i utrzymywać z nimi trwałe i satysfakcjonujące relacje. W tym celu narzędziem niezbędnym dla firmy jest CRM. Jednak, czy wiesz, że istnieje coś takiego jak „open CRM”, które może dostarczyć ogromne korzyści dla Twojego biznesu? W tym artykule przyjrzę się czym jest rozwiązanie Open Source i jego

Open CRM: Lepszy standard zarządzania relacją z klientem CZYTAJ WIĘCEJ →

CRM według SpiceCRM: Wyższa wydajność dzięki Open Source

Jest wiele czynników, które wpływają na sukces biznesu. Ludzie, klienci, a także narzędzia, które ułatwiają pracę. Systemy CRM odgrywają kluczową rolę w efektywnym organizowaniu danych, monitorowaniu kontaktów z klientami oraz w doskonaleniu strategii biznesowych. Jednym z ciekawych rozwiązań wartych uwagi jest system SpiceCRM, który wyróżnia się szeregiem zalet, które warto poznać. CRM według SpiceCRM SpiceCRM to zaawansowany system CRM, który wyróżnia się elastycznością, funkcjonalnością i intuicyjnym

CRM według SpiceCRM: Wyższa wydajność dzięki Open Source CZYTAJ WIĘCEJ →

Aplikacja CRM od SpiceCRM

Mobilność aplikacji, których używa się w pracy, jest bardzo ważna. Szczególnie jeżeli jesteś przedstawicielem handlowym i pracujesz w terenie. Wtedy na pewno cenisz sobie szybkość i uniwersalność narzędzi, które ułatwiają Twoją pracę oraz pozytywnie wpływają na relacje z klientem. Aplikacja CRM to ważna część pracy wielu handlowców. Tak samo ważne jest, aby zawsze była pod ręką, żeby bez przeszkód mogli korzystać z niej w każdej sytuacji na spotkaniach lub w trasie. Aplikacja CRM,

Aplikacja CRM od SpiceCRM CZYTAJ WIĘCEJ →

SpiceCRM: Nowe funkcje dla zespołów HR

Według GoCo korzystanie z odpowiedniej technologii HR może skutkować nawet o 15% lepszym wskaźnikiem retencji. SpiceCRM postanowił dołączyć do producentów, którzy tworzą rozwiązania HCM. Dodając do swoich funkcji takie, które pomogą w zarządzaniu najważniejszym zasobem każdej firmy – ludźmi. Zobacz, jakie funkcje dla zespołów HR dodano do systemu, który jest uznanym narzędziem CRM. SpiceCRM system do zarządzania klientami i pracownikami SpiceCRM to narzędzie do zarządzania

SpiceCRM: Nowe funkcje dla zespołów HR CZYTAJ WIĘCEJ →

SpiceCRM Summer Release – nowa wersja systemu już dostępna!

Zespół SpiceCRM ogłosił właśnie wydanie najnowszej wersji swojego systemu. SpiceCRM Summer Release jest już dostępny. Nowa wersja aplikacji zawiera kilka nowości, które mogą zaciekawić użytkowników. Główne zmiany, które wprowadzono to: W artykule przedstawię najciekawsze nowości wprowadzone przez programistów i społeczność, która pracuje nad systemem SpiceCRM. Zarządzanie kapitałem ludzkim Nowa funkcja wprowadzona w wersji 2023.01.001 (poprzednia aktualizacja) do zarządzania kapitałem ludzkim zyskuje nowy

SpiceCRM Summer Release – nowa wersja systemu już dostępna! CZYTAJ WIĘCEJ →

Tani System CRM: Skuteczne Zarządzanie Relacjami Klientami Nie Musi Kosztować Fortuny

W świecie biznesu, utrzymanie stałego kontaktu z klientami oraz skuteczne zarządzanie ich potrzebami i preferencjami stało się kluczowym elementem sukcesu każdej firmy. W tym kontekście pojęcie „CRM” nabiera coraz większego znaczenia. Choć wiele firm może obawiać się wysokich kosztów wdrożenia systemu CRM, istnieją również dostępne na rynku opcje dostosowane do budżetów mniejszych przedsiębiorstw. Przykładem takiego rozwiązania jest SpiceCRM. Open Source odpowiedzią na Twoje potrzeby

Tani System CRM: Skuteczne Zarządzanie Relacjami Klientami Nie Musi Kosztować Fortuny CZYTAJ WIĘCEJ →

Open Source CRM – wsparcie dla Twojego Biznesu

Open Source to znane podejście tworzenia systemów CRM. Udostępnienie kodu źródłowego narzędzia zapewnia producentom ciągły rozwój. Korzystanie z systemu Open Source CRM zapewnia wolność i elastyczność w korzystaniu z technologii. Dlatego jest to takie popularne rozwiązanie. Jedną z interesujących aplikacji na rynku jest SpiceCRM. W artykule przyjrzę się dokładniej temu, czym jest SpiceCRM oraz jakie korzyści niesie za sobą wykorzystywanie tego oprogramowania w biznesie. Czym jest SpiceCRM?

Open Source CRM – wsparcie dla Twojego Biznesu CZYTAJ WIĘCEJ →

Scroll to Top